Nema industrije koju kriza uzrokovana epidemijom koronavirusa nije zaobišla. U novonastaloj situaciji i veliki i mali brandovi morali su bespogovorno prilagoditi svoje oglašivačke napore i pronaći nove komunikacijske kanale.
U live panel raspravi pričat ćemo o promjenama u ponašanju potrošača, kao i onima koje su zatekle oglašivačku industriju, načinu na koji su se brandovi transformirali, a navest ćemo i uspješne primjere iz globalne i domaće prakse.
Stručnjaci iz agencijskog svijeta o budućnosti oglašavanja
U live panelu koji će se održati u četvrtak, 30.4. u 16 sati, na Facebook kanalu Digital Takeovera gostovat će Krešimir Renzo Prosoli, Luka Duboković i Damir Ciglar, te će s nama podijeliti najnovije informacije i savjete s tržišta. Uloga moderatora panela pripast će direktoru Content & Experience Creation odjela 24sata, Karlu Stojčeviću.
Ovaj panel još je jedan u nizu online sadržaja koje 24sata donosi svojoj publici, te pruža kvalitetne informacije i donosi najnovije trendove, kako bi i u ova vremena ostali informirani i angažirani.
Eksperti s dugogodišnjim iskustvom
Krešimir Renzo Prosoli (izvršni direktor Real grupe) uspješno upravlja full service agencijom unutar koje posluje nekoliko različitih divizija. Brinu se da klijentima osiguraju cjelovitu uslugu tržišnog komuniciranja i medijskih rješenja, a ističu da je u današnje vrijeme, uz kreativnu i pametno osmišljenu, jasnu i zanimljivu poruku, bitno pronaći najbolji način kako doći do potencijalnih kupaca ili korisnika koji su neprestano u pokretu i nemaju puno vremena.
Ove godine kampanja Čarli “Moj najbolji prijatelj” osvojila je nagradu MIXX, koja nagrađuje najbolje digitalne kampanje i alate/platforme u području tržišnih komunikacija, a poduzeće Labud – čista kvaliteta je u suradnji s Real grupom, agencijom Inspiracija digital i 24sata realizirao ovaj veliki projekt i postigao sjajne rezultate.
Luka Duboković (izvršni direktor i član Uprave BBDO Zagreb) u agencijskom je poslu preko 20 godina, od čega je veći dio radnog vijeka proveo u BBDO-u Zagreb gdje radi i danas. BBDO Zagreb već tri desetljeća uspješno kreira kampanje za najpoznatije domaće i strane kompanije i brandove.
Agencija je ove godine osvojila Grand Prix i zlatni Effie s projektom „Ostajemo di smo“ Zagrebačke pivovare, u kojem su sudjelovale i agencije Universal McCann te Degordian. Luka Duboković dugogodišnji je član stalnog vijeća suda časti pri HURA-i, te će nam iz prve ruke reći je li sada pravo vrijeme za branding i što bi poručio lokalnim brandovima za očuvanje stabilnosti poslovanja.
Damir Ciglar (direktor i suosnivač agencije Imago Ogilvy) upravlja svojom agencijom koja je međunarodno najnagrađivanija hrvatska agencija i jedna od vodećih na hrvatskom tržištu, a nudi usluge izrade integriranih marketinških rješenja. Njihov pristup je da inovativno, pametno i pozitivno vodi kreativnoj učinkovitosti, a to su dokazali titulom 9. najučinkovitije nezavisne agencije na svijetu (Effie Global Rankings 2016).
Ove godine Pipi i Imago Ogilvy osvojili su Best in Show desetog, jubilarnog izdanja MIXX-a. Ciglar će u panelu podijeliti s nama svoju perspektivu trenutne situacije i je li ova situacija izronila neke novosti po pitanju oglašavanja, te koji su po njemu najznačajniji trendovi koji dolaze.
Ne propustite pogledati prvu online panel raspravu
Panelisti, profesionalci hrvatske industrije tržišnih komunikacija, s dugogodišnjim poslovnim iskustvom, iz prve ruke će odgovarati na brojna aktualna pitanja o oglašavanju u doba korone, kao i posljedicama koje će ova globalna epidemija ostaviti na oglašavanje.
Ne propustite pridružiti nam se u live prijenosu na Facebook kanalu Digital Takeover-a u četvrtak, 30.4., u 16:00 sati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu