Vještina prenošenja znanja u organizaciji

Autor: Poslovni.hr , 01. srpanj 2016. u 15:48
Foto: Fotolia

Bilo da imate novog pripravnika ili postojećeg zaposlenika koji treba naučiti novu uslugu, aplikaciju, proces ili metodologiju rada, naći ćete se u dilemi tko i kako će prenijeti novo znanje? Ako je vaš odabir metode poduke mentorstvo iskusnijeg kolege/kolegice na radnom mjestu, zna li što se od njega/nje očekuje i kako da to najbolje napravi?

Trening i coaching je sastavni dio svakodnevnog menadžerskog posla. Znaju li vaši menadžeri kako razvijati kompetencije svojih članova tima?

Često djelatnici prodaje, najčešće menadžeri za velike i ključne poslovne korisnike, trebaju pomoć stručnih kolega (eksperata za IT, tehniku, financije, pravnika i dr.) na sastancima na kojima se sklapaju milijunski poslovi. Znaju li vaši eksperti prenijeti znanje klijentu, kako bi kupio vaš proizvod ili uslugu?

O načinu i kvaliteti prenošenja njihovog stručnog znanja i informacija ovisit će vaša buduća suradnja s klijentom ili poslovnim partnerom, kao i prihodi vaše kompanije. Na ovom tečaju vaši interni treneri i svi ostali edukatori – menadžeri i eksperti naučit će, i usavršiti, umijeće prenošenja znanja internim i eksternim korisnicima.

Termin, satnica i lokacija: datum: sri, 28. rujna 2016.g. lokacija: Zagreb, Oreškovićeva 6H/1 satnica:  10.00 – 16:00 sati 

Zašto investirati u edukaciju?

Svrha: interno i eksterno dijeljenje znanja, razvoj vještina i kompetencija, postizanje učinkovitosti. Osnovne metodologije držanja treninga, mentoriranja i coachinga. Principi andragogije, učenja i pamćenja, tehnike poduke.

Cilj:  Na ovom tečaju sve osobe koje trebaju prenijeti svoje znanje i iskustvo drugim kolegama i kolegicama naučit će osnove učenja i pamćenja, kako poboljšati nečije znanje i vještine, kako bi riješili konkretne poslovne probleme. Direktori, rukovoditelji, treneri i voditelji timova naučit će zašto je kompetencija ključna za razvoj njihovih djelatnika te zašto je coaching najbolja metoda u funkciji osobnog razvoja. Upoznat će proces i tehnike coachinga, kao i razliku između treninga, mentorstva i coachinga.

Svi oni koji su u kontaktu s kupcima naučit će zašto je prijenos znanja kupcu bitan faktor prodaje. Stoga je ovaj seminar idealan u kombinaciji s edukacijom Dodatna i križna prodaja, na kojoj ćete naučiti kako znanje o vašim proizvodima i uslugama pretvoriti u konkretnu prodajnu argumentaciju i benefite za kupca.

Koje su teme?

  • vrste i metode edukacije odraslih u organizaciji
  • osnove andragogije, učenje i pamćenje
  • mentorstvo
  • trening: proces, faze i struktura
  • definicija ciljeva i ishoda učenja
  • određivanje sadržaja i satnice
  • metode treninga, AV pomagala
  • priprema trening materijala
  • izvedba treninga i evaluacija
  • Trainer Tool Box
  • kako prenijeti znanje o prodaji i vještine prodaje
  • coaching kao alat prijenosa znanja u vještine i unapređenja kompetencija
  • prijenos znanja kupcima u funkciji prodaje

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Vlasnicima tvrtki, partnerima, direktorima, rukovoditeljima, projektnim menadžerima i voditeljima timova svih razina u organizaciji. Svima koji trebaju prenijeti znanje na druge kolege, klijente ili poslovne partnere:

  • internim trenerima Prodaje i Službe za korisnike
  • djelatnicima Prodaje i Marketinga
  • menadžerima
  • ekspertima raznih struka tj. svima koji će ikada biti, ili već jesu, u ulozi mentora, trenera ili coach-a u poduzeću

Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu.

O PREDAVAČU:

Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i menadžment na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima i ZSJ HGK.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za prijave do 14. rujna 2016. iznosi 1.000 kn + PDV.  Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 26. rujna 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 27.rujna 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu možete preuzeti OVDJE.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

ISKUSTVA POLAZNIKA

Seminar: NAUČITE TAJNE PRODAJE – PRODAJNE VJEŠTINE

Predavačica:

Ivana Zvrko, Adiz

  • "Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
  • "Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
  • "Odlična organizacija seminara"
  • "Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
  • "Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
  • "Pogađa u srž."

Komentirajte prvi

New Report

Close