Albert Einstein
"Probleme ne možemo riješiti razmišljajući na isti način kao kad smo ih formulirali“.
Jeste li znali da se 23% varijance u učinkovitom razvoju novih proizvoda može objasniti organizacijskom kulturom? Jasna strategija koja usklađuje rad svakog pojedinog zaposlenika sa širim ciljevima i organizacijska kultura koja potiče fleksibilnost u promptnom odgovoru na očekivanja tržišta ključna su inovativna prednost svake organizacije.
Ako osjećate monotoniju i nedostatak dinamike u poslu, a niste usamljeni u radnom okruženju, organizaciji nedostaje sustav upravljanja inovacijama i njegova efikasna primjena. „Kako ga osmisliti i provesti u realnom okruženju?“ tema je ovog seminara.
Kreiranje poslovne kulture inovativnosti za neke je tvrtke utopija, a za neke nužda da bi opstali na tržištu koje se stalno mijenja i traži nove proizvode, bolje usluge i, kao posljedicu, naprednije poslovne procese.
Kako i zašto to uopće raditi pitanje je od ključnog značaja za dugoročni razvoj i opstanak tvrtke?
Zašto investirati u edukaciju?
Na ovoj edukaciji saznat ćete što je potrebno da bi pokrenuli i implementirali sustav upravljanja inovacijama u tvrtkama. Neovisno o odgovoru na pitanje „Rađaju li se inovatori ili se stvaraju?“ stavit ćemo Vam na raspolaganje znanja i alate kako da stvorite organizacijsku kulturu i klimu koja potiče kreativnost, inovacije i želju za promjenama kod svih zaposlenika. Na Vama je da to primijenite po povratku u svoje organizacije.
Svrha seminara: napraviti individualnu i organizacijsku procjenu inovativnosti te napraviti plan uvođenja inovativne organizacijske klime u tvrtku
Koji su ciljevi seminara?
- upoznavanje s osnovnim elementima inovativne klime
- upoznavanje s iskustvima drugih organizacija
- procjena inovativnosti polaznika
- procjena inovativnosti organizacije
- izrada akcijskog plana uvođenja inovativne organizacijske klime
Koje su teme seminara?:
- uvod: 4 kategorije inovacija
- 19 faktora inovacijske klime
- rađaju li se inovatori ili stvaraju?
- kako to rade drugi (primjeri slučajeva)?
- osnovni elementi sustava inovativnosti u tvrtkama
- četiri stupa inovativnosti – individualna procjena
- 19 faktora inovativnosti – organizacijska procjena
- „uska grla“ inovativnosti i koliko ih je realno promijeniti u tvrtki?
- tehnike za poticanje kreativnosti: od „oluje u mozgu“ do Delfi metode
- tko je odgovoran (ili bi trebao biti) za inovacijski menadžment u tvrtki?
- kako je regulirano nagrađivanje inovacija u tvrtkama?
- izrada akcijskog plana za uvođenje inovativne klime u tvrtke
Kome je trening namjenjen:
stručnjacima za ljudske potencijale koji smatraju da je proaktivna inovativnost zaposlenika važna kompetencija koju žele sustavno razvijati
menadžerima koji žele prepoznati i razvijati inovativni potencijal kod svojih zaposlenika
glavnim direktorima i vlasnicima MSP-a koji žele kreirati inovativnu klimu u tvrtki i sustavno procjenjivati, razvijati, motivirati i nagrađivati inovacije kod zaposlenika u tvrtki
Trajanje seminara i satnica:
Seminar se održava 25. siječnja 2017. od 9.00 do 15 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Program seminara
8:45 – 9:00 Registracija sudionika
09:00 – 09:45 Inovacijski menadžment u organizacijama: zašto i kako?
09:45 – 10:30 Anatomija sustava upravljanja inovacijama u tvrtkama
10:30 – 10:45 pauza
10:45 – 12:15 Procjenjivanje stupnja inovativnosti u tvrtki i kod zaposlenika
12:15 – 13:00 pauza
13:00 – 14:30 Poticanje, praćenje i nagrađivanje inovativnosti
14:30 – 15:00 Zaključno: osiguranje održivosti upravljanja inovacijama u tvrtkama
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za rane prijave do 11. siječnja 2017. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar, ručak i osvježenje u pauzama i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 24. siječnja 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 24.siječnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavaču:
mr. sc. Barbra Kristofich Ambruš HR konzultantica s petnaest godina iskustva u vodećim hrvatskim i međunarodnim tvrtkama, u različitim poslovnim sektorima (FMCG, ICT, izdavaštvo, naftna industrija). Karijeru je započela u korporativnom sektoru za ljudske potencijale „Podravke“, te ju nastavila u korporativnom sektoru „Agrokora” tijekom koje je bila uključena u sve ključne procese u području ljudskih potencijala, s naglaskom na selekciju zaposlenika, HR projektni menadžment i talent menadžment. Kreativnošću i inovacijama počela se baviti još tijekom studija psihologije te je sudjelovala kao asistentica na radionicama „Metode poticanja kreativnosti” na Školi kreativnosti na Brijunima u organizaciji Male akademije nadarenih „Leonardo”. Radila je kao HR konzultantica Svjetske banke na projektu Science and Technology Project I. na Brodarskom institutu s ciljem jačanja kapaciteta R&D organizacije za tržišno konkurentno pozicioniranje. Tijekom rada u Mars South Central Europe imala je ulogu Mars SCE koordinatora („Make the Difference Champion” Program) za inovacijski program za šest zemalja u regiji. Kao konzultantica OECD-a autorica je „HR Highlight Chaptera” u „OECD Background Report on Innovation Policy in Croatia”. Bila je članica izvršnog tima projekta „Nacionalna strategija inovacija RH 2013-2020” te je usko sudjelovala s užim dijelom tima na pripremi svih dokumenata i prezentacija od početka projekta. U okviru konferencije ARCA 2012 sudjelovala je kao pozvani govornik na panel diskusiji „Jačanje inovacijske klime i ljudskog kapitala: analiza inovacijskih potreba i drugi primjeri dobrih praksi”. U zborniku radova ARCA 2012 napisala je u koautorstvu dva članka: Kristofich Ambruš, B., i Radković, I.: „Izdvojeni pristupi i prakse upravljanja inovacijama u svijetu“, i Kristof, M., i Kristofich Ambruš, B.: „Europski i hrvatski kvalifikacijski okvir i inovacije: kako smanjiti skills-gap?“ Magistrirala je na području kompetencija (sposobnosti, ličnost, profesionalni interesi), a trenutno radi na doktorskom istraživanju iz područja ličnosti i vrijednosti. Autorica je i koautorica u desetak istraživanja prezentiranih na međunarodnim znanstvenim konferencijama iz područja timskog rada, organizacijske učinkovitosti, rukovođenja, odabira zaposlenika, etičnosti i dr. Autorica je i sudionica brojnih projekata u organizacijskoj praksi iz područja analize radnih mjesta i profiliranja kompetencija, procjene potencijala za rukovođenje (eng. assesssment centar), organiziranja edukacijskog centra, HR branding i dr. Posebno voli područje upravljanja talentom (eng. talent management) i coaching. Ostale reference: regionalni JIE koordinator za ljudske potencijale u „Mars” Hrvatska; voditeljica Centra za istraživanje i razvoj ljudskih potencijala u „Nakladi Slap“; HR konzultantica Svjetske banke i OECD-a; dobitnica stipendije tri različite vlade; reference iz područja edukacije i konzaltinga.
ORGANIZATOR SEMINARA: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu