Umijeće rada s gostima u ugostiteljstvu i turizmu

Autor: Poslovni.hr , 03. ožujak 2016. u 14:49
fotolia

NOVI TERMIN 11. svibnja 2016.

Osobni aspekt je vrlo bitan cijelokupni dojam kvalitete usluge. Iako neopipljiv, u mnogim situacijama pokazuje se važniji od materijalnoga i predstavlja kompetitivnu prednost u izboru hotela i/ili ugostiteljskog objekta.  Nije uvijek moguće pružiti izvrstan proizvod, ali uvijek se može pružiti izvrsna usluga! Za to su potrebna specifična znanja, vještine i stavovi, odnosno: srdačnost, uslužnost, učinkovitost, ljubaznost

Zaposlenicima koji su u neposrednom kontaktu s gostima, izuzetno je važno osvijestiti važnost gosta, čije želje moramo nadmašiti, a ne samo zadovoljiti; čija pitanja moramo predvidjeti, a ne samo odgovarati na već postavljena; kojemu moramo pokazati ljubaznost tako da se osjeća kao da je jedini, a ne jedan od mnogih.

Koji su ciljevi seminara?

Tijekom seminara polaznici će se upoznati s vještinama i principima komunikacije i rada s gostima, odnosno:

  • Osvijestiti što je gostu najvažnije u procesu pružanja usluge i zbog čega
  • Osvijestiti sve aspekte brige o gostu u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu općenito
  •  Uvidjeti sve bitne elemente osobnog aspekta brige o gostu i mogućnosti vlatitog razvoja
  • Osvijestiti moć vlastitih stavova i uvjerenja, te njihov utjecaj na kvalitetu usluge
  •  Uvidjeti važnost afirmativnog govora u radu s gostima
  •  Upoznati se sa značenjima prvog dojma i neverabalne komunikacije u radu s gostima
  • Unaprijediti svoju komunikaciju s gostima u situacijama prigovora i reklamacija
  • Naučiti o čemu sve treba voditi računa kod kvalitetne pripreme za posao
  • Obogatiti vlastita stručna znanja i umijeća rada s gostima 

Kome je seminar namijenjen?

  • Hotelskim zaposlenicima
  • Ugostiteljskim zaposlenicima
  • Ostalim turističkim zaposlenicima

Mjesto i vrijeme održavanja seminara: 11. svibnja 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Program seminara

  • 8:45 – 9:00
  • Registracija sudionika
  • 09:00 – 10:30
  • Očekivanja gostiju i o čemu sve ovise
  • Svi aspekti kvalitete usluge
  • Moć i utjecaj osobnih stavova i uvjerenja na kvalitetu rada s gostima
  • 10:30 – 10:45 pauza
  • 10:45 – 12:15
  • Verbalna i neverbalna komunikacija u radu s gostima
  • Koje je značenje prvog dojma kojeg ostavimo na gosta i kako ostaviti dobar prvi dojam?
  • 12:15 – 13:00 pauza
  • 13:00 – 14:30
  • Komunikacija s gostima u situacijama prigovora i reklamacija
  • Kako se kvalitetno pripremiti za posao?
  • Završetak rada s gostom
  • 14:30 – 15:00
  • „Trenuci istine“ u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu općenito
  • Zaključak 

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije za prijave i uplate do 02. svibnja 2016. iznosi 1.000 kn + PDV.  Cijena kotizacija od 2. svibnja iznosi 1.250 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

 

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 10. svibnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 10. svibnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

O predavačici:

Mr.sc.Marija Kalinić, direktorica je i vlasnica tvrtke EPPUR SI MUOVE j.d.o.o. za savjetovanje, sa sjedištem u Zagrebu. Diplomirala je na Pravnom fakultetu – Studiju za socijalni rad u Zagrebu, a magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, na znanstvenom poslijediplomskom studiju Teorija i politika marketinga. Pored navedene fakultetske naobrazbe, svoj osobni i profesionalni razvoj kontinuirano je nadograđivala kroz razne treninge i edukacije iz područja prodaje, marketinga, financija, upravljanja ljudskim potencijalima i osobnog rasta i razvoja, pri čemu posebno ističe edukaciju iz Realitetne terapije i NLP-a – NeuroLingvističkog Programiranja. Certificirana je trenerica NLP-a. Također, članica je  SELECTIO certifikatorskog tima za dodjelu certifikata Poslodavac partner i Upravnog vijeća Udruge U4HR – Udruge za upravljanje, umrežavanje, učenje i unaprjeđivanje ljudskih potencijala u Hrvatskoj. Predavačica kolegija Upravljanje ljudskim potencijalima na Visokoj poslovnoj školi PAR Rijeka. Od ukupno preko 25 godina radnog iskustva, posebno ističe rad u Sunce Koncernu d.d. Zagreb, tvrtci koja upravlja poznatim lancem hotela Bluesun, gdje je 9 godina bila na poziciji direktorice Sektora za upravljanje ljudskim potencijalima, unutar kojeg je djelovala i Bluesun akademija – interni trening centar s 12 internih trenera i 35mentora, čijim radom i razvojem je također rukovodila.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

ISKUSTVA POLAZNIKA

Seminar: Razvoj i upravljanje ljudskim potencijalima

Predavač: Marija Kalinić

  • "Seminar mi je ponudio konkretne smjernice za rad"
  • "Pokrivena su sva područja upravljanja ljudskim potencijalima"
  • "Na konkretna pitanja dobili smo konkretne odgovore"
  • "Jasno i konkretno"
  • "Na vrlo jednostavan, zanimljiv i životan način obrađene su aktualne teme iz HR."
  • "Vrlo interesantan pristup temi, pohvala predavačici."

Komentirajte prvi

New Report

Close