Danas nema poduzetnika koji ne prodaje putem telefona. Čak i kad mislite da samo „razgovarate“ s kupcima, Vi zapravo uvjeravate korisnika da kupi Vaš proizvod ili uslugu. A ne Vaše konkurencije, jer Vaš asortiman je uvijek bolji, samo to kupci još uvijek ne znaju…
Ili kad odgovarate na njihove informativne upite. Ili rješavate reklamaciju. Kad god razgovaramo s nekim, našim poslovnim klijentima ili privatnim korisnicima, uvijek ih pokušavamo zainteresirati za ono što nudimo. Imali mi pritom Pozivni centar sa stotinu agenata ili samo jedan telefon, svrha je uvijek ista. Prodaja. Veći prihod. Profit!
Jeste li sigurni da znate kako? Ili kako možete još bolje? A kako pritom izbjeći klasičan konflikt Teleprodaje s ostalim kanalima prodaje?
Uvijek možemo bolje, brže i više. Da biste povećali efikasnost i produktivnost svoje Teleprodaje, odmah se prijavite na ovaj jednodnevni praktični seminar i saznajte kako povećati prihode Vaše tvrtke proaktivnom dodatnom i križnom prodajom putem Telesales prodajnog kanala.
Zašto investirati u edukaciju? Svrha edukacije:
- povećanje prodajnih kompetencija polaznika koji će omogućiti bolju realizaciju pridobivanja i zadržavanja korisnika putem Telesales-a.
- Postići i premašiti prodajne ciljeve i povećati lojalnost korisnika.
- Unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja, konstruktivno upravljati prigovorima te povećati zadovoljstvo kupaca.
- Uskladiti poslovne procese sa zakonodavnim okvirom i na vrijeme se pripremiti za najavljene izmjene Zakona o zaštiti potrošača u vezi teleprodaje.
Nakon ovog seminara naučit ćete kako uspješno voditi prodajni razgovor putem telefona i povećati prodajni učinak.
Koje su teme?
- psihologija teleprodaje
- zakonodavni okvir prodaje na daljinu, s naglaskom na najavljene izmjene Zakona u vezi Teleprodaje
- zakonodavni okvir prodaje na daljinu
- faze prodajnog razgovora
- FAB tehnika: vođenje prodajnog razgovora postavljanjem pitanja
- zašto prodati samo jednu stvar? Dodatna i križna prodaja proizvoda i usluga
- persuasivnost: utjecaj na kupca i prodajna etika
- kako u prvih 7 sekundi ostvariti izvrstan dojam
- kako verbalnom i neverbalnom komunikacijom zaintrigirati korisnika koji u tom trenutku nema vremena ili nije baš zainteresiran za ono što mu nudite
- kreativnost i inovativnost u prodajnom procesu
- koje su prepreke uspješnoj telefonskoj prodajnoj komunikaciji
- generacijske razlike kupaca
- asertivna komunikacija s nezadovoljnim kupcima
- kao „Ne“ pretvoriti u „Da“
- „zakucavanje“ prodaje
Kome je ovaj seminar namijenjen?
Svima onima koji komuniciraju s kupcima, pravnim ili fizičkim osobama, putem telefona. Svim djelatnicima Prodaje i Službe za korisnike, kao i svima onima koji žele naučiti više o ovom specifičnom kanalu prodaje kako bi bolje koordinirali interne procese (Financije, Pravna služba, Logistika, Marketing, Odnosi s javnošću, Ljudski resursi, Upravljanje projektima, Odjel za korisničko iskustvo…).
Trajanje treninga i satnica: Seminar se održava 10. studenog 2016.g, Zagreb, s početkom u 10:00 sati. Satnica je od 10.00 – 17.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena od 12.15-13.15 sati, te dvije kraće pauze tijekom dana (prije podne i poslije podne)
Predavač: Ivana Zvrko, mag.edu.
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, Women in Adria, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za rane prijave do 27. listopada 2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1450kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 8.studenog 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 9. studenog 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Prijavnicu možete preuzeti OVDJE
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Predavačica
Ivana Zvrko, Adiz
Iskustva polaznika
"Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
"Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
"Odlična organizacija seminara"
"Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
"Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
"Pogađa u srž."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu