Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika
Uspješno upravljanje poduzećem i zaposlenicima nikad nije bilo lakše uz savjete Poslovnog dnevnika. Veliki izazov menadžera predstavlja upravljanje ljudima unutar poduzeća.
Kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom donosi višestruke dobrobiti cijeloj organizaciji. Osigurava jasnoću u prenošenju strateških ciljeva organizacije do svakog zaposlenika ako zaposlenici imaju kvalitetno postavljene ciljeve i sustav koji prati njihovu realizaciju, točno znaju koja su njihova zaduženja i odgovornosti u ostvarenju organizacijskih ciljeva te koliko su blizu njihovu ostvarenju. Također, praćenjem zaposlenika može se sustavno djelovati na povećanje kompetencija zaposlenika. Svrha seminara je steći pregled ključnih točaka o kojima treba voditi računa prilikom uvođenja sustava upravljanja radnim učinkom u organizaciju.
Postizanje vrhunskog radnog učinka uključuje:
- postavljanje timskih ciljeva
- definiranje plana realizacije
- dodjeljivanje odgovornosti zaposlenicima
- postavljanje individualnih ciljeva zaposlenicima
- razvoj i motiviranje zaposlenika
- delegiranje zadataka
- davanje povratne informacije pohvala ili konstruktivna kritika.
Nagrađivanje, razvoj i motivacija zaposlenika. Kako mjeriti i evaluirati radni učinak zaposlenika? Ukoliko želite postaviti sustav u kojem ćete moći pratiti učinak zaposlenika u Vašoj organizaciji – pridružite nam se na seminaru!
Koje teme možete očekivati i što ćemo naučiti:
- upravljati radnim učinkom zaposlenika
- koja je veza između strategije poduzeća i ciljeva koje postavljate zaposlenicima
- kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
- nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
- kako dati i kako primiti povratnu informaciju zaposlenicima
- koje kompetencije treba imati rukovoditelj za uspješno upravljanje zaposlenicima
- trendovi u upravljanju radnim učinkom, kako to rade uspješni manageri, voditelji, direktori
AGENDA
10:00-11:15 Što je sustav upravljanja radnim učinkom?
Povezanost strategije s ciljevima zaposlenika
Što su ciljevi, kompetencije i standardi
11:15-11:30 Pauza za kavu
11:30-13:00 Kako kvalitetno postaviti ciljeve i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
Kako dati i kako primiti povratnu informaciju
Kako voditi evaluacijske razgovore
13:00-13:45 Pauza za ručak
13:45-15:00 Nagrađivanje i razvoj karijere zaposlenika
Kompetencije rukovoditelja za uspješno upravljanje radnim učinkom
15:00-15:10 Pauza za kavu
15:10-16:00 Trendovi u upravljanju radnim učinkom
Vaši zaposlenici predstavljaju Vašu tvrtku. Vaš uspjeh ovisi upravo o njima. Postavite kvalitetan sustav upravljanja radnim učinkom zaposlenika.
Kome je seminar namijenjen?
Seminar je namijenjen svima koji žele znati više o ovoj temi te planiraju uvesti sustav upravljanja radnim učinkom u svoju organizaciju:
- vlasnicima poduzeća te članovima Uprava
- menadžmentu svih razina
- voditeljima odjela i timova
- zaposlenicima u odjelu ljudskih potencijala
Naziv seminara: "Upravljanje radnim učinkom zaposlenika"
Datum održavanja: 2019.
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16.00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je vaša investicija:
Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.
Za rane prijave i uplate cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, potvrda o sudjelovanju i ručak u restoranu.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta . Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Predavačica: Ivana Zvrko, mag.edu.
O PREDAVAČICI:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao menadžer prodajnih predstavnika za poslovne korisnike u Hrvatskom Telekomu, edukacija za sve kanale prodaje, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija.
Organizator seminara: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu