Svaki proizvod, tehnologija, usluga stvara određenu vrijednost za određenu tržišnu skupinu. Cilj prodaje je ostvariti prodajne rezultate u skladu sa postavljenim prodajnim ciljevima.
No, prodajni rezultati ne ovise samo o vašem zalaganju, entuzijazmu, proaktivnosti, upornosti već zahtjeva i znanja i razumijevanje prodajnog procesa koja se odnose na slijedeće teme:
- Kako definirati vrijednost proizvoda i usluga ( Value propositions) koje će vaši klijenti željeti platiti
- Zašto je važno uskladiti vrijednost proizvoda i usluga sa potrebama i problemima vaših klijenata i kako to učiniti da bi postizali izvrsne rezultate
- Koje informacije o načinu na koji klijet razmišlja i donosi odluke je važno razumjeti
- Kako iznaći za koje probleme su klijenti spremni investirati u proizvod / uslugu koju nudite, a za koje nisu spremni investirati
- Kako odnosi utječu na korisničko iskustvo, privlačenje novih kupaca, zadržavanje postojećih klijenata, povećanje prodaje.
- Kako stvoriti odnose koje klijenti žele ostvariti i s vašom organizacijom / tvrtkom
- Zašto je važno biti u toku sa informacijama sa tržišta koje opslužujete
- Koji su ključni trendovi, tržišne prilike, kretanja u industriji, makroekeonomske prilike tržišta koje opslužujete koliko ih poznajete i razumijete
- Kako ispitati ove tržišne elemente kroz SWOT analizu
Iz sadržaja:
- Definiranje vrijednosti proizvoda / usluga ( Value propositions) -koju vrijednost stvaraju vaši proizvodi i usluge za vaše kupce / klijente.
- Mapa vrijednosti ponude – kako uskladiti ponudu sa potencijalnim kupcem
- Mapa empatija – što, zašto je važna i kako je koristiti u prodaji
- Kanali prodaje – kako ih koristiti za maksimalni učinak
- Odnosi s klijentima – koju vrstu odnosa uspostaviti da biste zadržali klijente i povećali prodaju
- Prednosti i ograničenja vašeg tržišta – ključni trendovi, tržišne prilike, kretanja u industriji, makroekonomske prilike
Metoda rada:
Seminar se provodi kroz: predavanje, diskusije, simulaciju konkretnih primjera iz prakse, grupne vježbe i individualne vježbe. Seminari su zabavni i s visokom razinom energije koje motiviraju polaznike. Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama. Strukturirani su prema andragoškim principima Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih.
Kolbov proces učenja podrazumijeva:
- konkretno iskustvo (vidjeti, čuti, osjetiti, iskusiti)
- reflektiranje, opažanje (promišljati o prethodnom iskustvu)
- apstraktna konceptualizacija (logička analiza prikupljenih informacija, generiranje zaključaka)
- aktivno eksperimentiranje (primjena naučenog u praksi)
Svaki polaznik ima priliku sudjelovati na vježbama, seminar je koncipiran kao izmjena predavanja, vježbi i grupnog rada. Vježbe koje ćemo proći na seminaru:
- osnove definiranja vrijednosti proizvoda / usluga
- osnove definiranja mape empatije
- bazna SWOT analiza tržišta kroz definirana pitanja
Seminar je namijenjen:
- Voditeljima prodaje B2B
- Voditeljima ključnih kupaca ( KAM) B2B
- Prodajnim predstavnicima B2B
- Svima koji žele razvijati svoje kompetencije u području prodaje
Naziv seminara: PRODAJA – MODUL 1 – Prodaja iz prakse
Datum održavanja: na upit
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja. Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.
Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Polaznici su rekli o seminaru:
"Seminar je ispunio moja očekivanja, predavačica je odlična"
"Posebno bi pohvalio komunikaciju s grupom i interakciju svih članova iz grupe."
"Uvijek mi je bio problem razgovarati s kupcima kod reklamacija, naučio sam trikove"
"Predavačica Snježana je odlična i ima odlične primjere"
"Atmosfera na seminaru je bila odlična, super sam se zabavila i puno naučila"
"Shvatio sam da ne mogu svima prezentirati proizvod na isti način"
Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu