Cilj natječaja:
Razvoj novoosnovanih poduzeća i uspješan prijenos inovativnih ideja novoosnovanih poduzetnika u tržišno uspješne poslovne poduhvate i stvaranje novih inovativno orijentiranih poduzeća s potencijalom rasta i izvoza, s naglaskom na komercijalizaciju proizvoda i usluga
Korisnici potpora su:
Mali i srednji poduzetnici koji posluju manje od tri godine
Ukupan iznos na raspolaganju poduzetnicima: 22,8 milijuna kuna
Predviđeni udio bespovratnih sredstava: 90% prihvatljivih troškova
Prihvatljiv troškovi su:
- Završna faza razvoja novog proizvoda ili usluge koja može uključivati i transfer znanja i tehnologije od istraživačko razvojne institucije ili druge tvrtke prema Prijavitelju, a može obuhvaćati slijedeće:
- Dovršetak inovacije skoro spremne za tržište koja sadržava ključne funkcionalnosti, a za koju je već iskazan inicijalni interes tržišta i/ili ima prve kupce, uključujući i inkrementalne inovacije na postojećim proizvodima/uslugama u svrhu stvaranja novih verzija za nova tržišta.
- Reviziju Studije izvedivosti
- Demonstraciju i evaluacija inovacije u operativnom okruženju
- Dizajn proizvoda te zaštitu i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom
- Komercijalizaciju rezultata istraživanja i razvoja (priprema lansiranja proizvoda/usluge) što može obuhvaćati istraživanje tržišta za inovaciju, verifikaciju analize tržišta, testiranje proizvoda s potencijalnim kupcima, verifikaciju poslovnog modela/plana, pripremu proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, marketinški plan i revizija poslovnog i marketinškog plana, operativne marketinške aktivnosti
- Dodatne aktivnosti poput angažmana vanjskog stručnog osoblja, ulaganja u instrumente i opremu, plaće osoblja koje je izravno uključeno u rad na projektnim aktivnostima i sl.operativni troškovi
Program:
9:00 – 9:15 Registracija sudionika
9:15 – 10:15 Uvod – mogućnosti financiranja iz EU fondova za male i srednje poduzetnike
- Uvod
- Područja financiranja za male i srednje poduzetnike iz operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.- 2020.
- Strategija poticanja inovacija Republike Hrvatske do 2020. godine
- Otvoreni i najavljeni natječaji za MSP u 2016. godini za inovacije
- Primjeri uspješne prijave/ Poljska iskustva u pripremi inovativnih projekata
10:15 – 10:45 Pauza
10:45 – 12:00 Natječaji za poduzetnike – Inovacije novoosnovanih MSP
- Potpore za ulaganja u inovacije malih i srednjih poduzetnika koji posluju do 3 godine
- Koji su uvjeti za prijavitelje: pregled poziva za dostavu projektnih prijedloga
- Prihvatljivost aktivnosti/troškova
- Kriteriji za odabir projekata
12:00 – 13:00 Pauza za ručak
13:00 – 14:30 Koraci razvoja i prijave projekta na natječaj
- Kako izraditi projektni prijedlog?
- Priprema prijavnih obrazaca/poslovnog modela
- Savjeti za uspješnu prijavu projekta
- Što nakon predane prijave? Koji su uvjeti za uspješnu provedbu projekta?
- Pitanja i odgovori
O predavaču:
ANTONIO SURJAN ŽANKO je u Euro Grant Konzaltingu zadužen za pripremu i vođenje projekata. Diplomirao je financije na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Započeo karijeru kao suradnik u Odjelu za ekonomske analize u Institutu za elektroprivredu i energetiku d.d., a nastavio u HBOR-u, gdje je radio na financiranju velikih investicija u gospodarstvu. Posjeduje bogato iskustvo u educiranju i vođenju projekata za dodjelu bespovratnih sredstava, izradi investicijskih studija te razvojnih i marketinških studija za potrebe poduzetništva i lokalne samouprave.
Euro Grant Konzalting d.o.o. je savjetodavna tvrtka koja nudi usluge s područja financijskog upravljanja, izrade projekata financiranih iz fondova Europske unije za tvrtke, javne ustanove i organizacije civilnog društva. Praktično znanje crpimo iz iskustva stečenog u Poljskoj, zemlji koja je nakon 10 godina od ulaska u Europsku uniju, a poglavito u usporedbi s članicama koje su se istovremeno priključile u petom krugu proširenja, na prvome mjestu prema količini ostvarenih uspjeha u povlačenju sredstava iz fondova EU.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i uvjerenje o pohađanju seminara.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljite ispunjenu prijavnicu na e-mail poslovni-centar-znanja@poslovni.hr. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 6. svibnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu