Prodajete svoj proizvod ili uslugu na daljinu fizičkim osobama – putem interneta, telefonom, na štandu ili od vrata do vrata (van vaših poslovnih prostora)?
Primjenom Zakona o zaštiti potrošača pojačala se kontrola primjene, osobito kod takvih trgovaca. Jeste li znali da kazna može iznositi čak i do 100.000 kn, ako npr. niste omogućili potrošaču da u trenutku izvršenja narudžbe jasno izjavi da je upoznat s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja (čl. 138, st. 36, NN 41/14)?
Visoke kazne prijete i ako će se po predloženim izmjenama uskoro mijenjati postojeći Zakon. Ako se bavite teleprodajom, vjerojatno će Vas zanimati što bi značilo uvođenje Registra potrošača koji ne žele biti kontaktirani.
Nepoštena poslovna praksa je zabranjena. Znaju li Vaši zaposlenici i vanjski suradnici kako Zakon o zaštiti potrošača točno definira što je to zavaravajuća odnosno agresivna poslovna praksa ili propuštanja? Imaju li dovoljno znanja o specifičnostima Vašeg kanala prodaje na daljinu i zakonskih obveza kako bi spriječili nastupanje okolnosti koje bi mogle biti štetne za Vaše poduzeće i Vas kao odgovornu osobu?
Ne riskirajte. Dođite na ovaj seminar i saznajte kako najbolje implementirati Zakon o zaštiti potrošača u vašem poslovanju i koje su najavljene izmjene.
Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika koji prodaju proizvode i usluge telefonom, putem interneta, vrata do vrata i na druge načine van prostora trgovca.
Predavači: Ivana Zvrko, ADIZ d.o.o. i Dinko Kulaš, dipl.pravnik
Svrha ovog programa je spriječiti nezadovoljstvo Vaših kupaca i raskid ugovora sklopljenog s Vašom kompanijom na daljinu/van prostora trgovca. Na ovom seminaru upoznat ćete se s osnovama prava potrošača te što je zavaravajuća i agresivna komunikacija, kako spriječiti nastupanje okolnosti koje bi mogle biti štetne za poduzeće zbog plaćanja visokih kazni.
Koji su ciljevi seminara?
Naučiti koja su Zakonom definirana prava potrošača – fizičkih osoba kada kupuju Vaše proizvode i usluge na daljinu te kako uskladiti interne prodajne i post-prodajne procese sa Zakonom. Unaprijediti zadovoljstvo Vaših kupaca i povećanje prodaje.
Koje su teme seminara?
- zakonodavni okvir i definicije,
- što se smatra pod nepoštenom i zavaravajućom poslovnom praksom,
- zavaravajuća propuštanja trgovca,
- potrošački ugovorni odnosi i nepoštene ugovorne odredbe,
- sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu,
- predugovorne obavijesti,
- pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora i način obavještavanja potrošača,
- koje su obveze trgovca i potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora,
- prekršajne odredbe i na što treba osobito paziti,
- primjeri iz prakse.
Kome je seminar namijenjen?
Seminar je namijenjen vlasnicima ili direktorima mikro, malih i srednje velikih poduzeća, voditeljima prodaje i podrške prodaji, zaposlenicima koji rade u službi za korisničku podršku, na rješavanju reklamacija kupaca i povratu novca. Svima onima koji po Zakonu o zaštiti potrošača imaju kontakt s kupcima – fizičkim osobama i moraju znati kako osmisliti ili provoditi interne procese u skladu sa Zakonom, kao i onima koji moraju zakonito postupati tijekom prodajnih aktivnosti, ne umanjujući pritom učinkovitost prodajnog razgovora.
Seminar nije namijenjen poduzetnicima koji pružaju javne usluge, sklapaju na daljinu ugovore o prodaji financijskih usluga, ugovora o pravu na vremenski ograničenu uporabu (timeshare), ugovore o dugotrajnom turističkom proizvodu, ugovore o ponovnoj prodaji i ugovore o zamjeni, tijelima državne ili lokalne uprave i samouprave, udrugama za zaštitu kolektivnih interesa potrošača i institucionalnim nositeljima zaštite potrošača.
PROGRAM SEMINARA
10:00-10:30 Zakonodavni okvir zaštite potrošača u prodaji izvan poslovnih prostorija i na daljinu
10:30-11:00 Nepoštena i zavaravajuća poslovna praksa, zavaravajuća propuštanja trgovca
11:00-11:45 Potrošački ugovorni odnosi i odredbe
11:45-12:15 PAUZA
12:15-12:45 Predugovorne obavijesti, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora i način obavještavanja potrošača
12:45-13:30 Obveze trgovca i potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora, prekršajne odredbe
13:30-14:00 Primjeri iz prakse
14:00-15:00 Predavači odgovaraju na 5 ključnih pitanja koja zanimaju najviše polaznika
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 28.listopada 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 29. listopada 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Preuzmite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
O PREDAVAČIMA:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ d.o.o. za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, ZSJ pri Hrvatskoj Gospodarskoj Komori i CCBN-a, Kanadsko-hrvatske poslovne mreže.
Dinko Kulaš diplomirao je pravo na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Iskustvo u području zaštite potrošača i obveza trgovaca koji su s tim povezani sticao je dugogodišnjim radom u T-Mobile-u na takvim pitanjima i praksom odvjetničkog ureda. Pravom zaštite potrošača bavi se od samih početaka reguliranja tog pitanja u Hrvatskoj i prvog Zakona o zaštiti potrošača iz 2003., kroz sudjelovanje u javnim raspravama o zakonima i kroz rješavanje konkretnih pitanja u praksi.
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 009
Mob: + 385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu