Ako razmislite koja je razlika između osrednjih i najboljih javnih govornika brzo ćete doći do zaključka da su to njihove priče ispričane na način koji inspirira, potiče i koje pamtite.
Na ovom ćemo treningu naučiti kako pronaći, strukturirati i ispričati priče kojima poruke prenosimo na način na koji ih slušatelji vole primati. Evolucijski i neurološki smo uvjetovani da su nam dobre priče zanimljivije od drugih oblika komunikacije: od 200 000 godina povijesti modernog čovjeka o samo zadnjih nekoliko tisuća postoje pisani tragovi. Svo ostalo znanje sabirano je i prenošeno putem priča, legendi i mitova.
Takav način transfera ideja koristimo i danas kad se potrebno probiti kroz šumu informacija kojima nas suvremeno okružje bombardira i to pomoću nečeg zanimljivog i pamtljivog.
Pričanjem priča dodajemo životnost i doseg onom bitnom što želimo prenijeti, jer se priče, ako su dobre, prepričavaju i šire viralno.
Kome je namijenjen seminar:
Program je namijenjen svima kojima je posao da prenose ideje, utječu, promoviraju, uvjeravaju, prodaju, prezentiraju, inspiriraju i vode druge ljude.
Što ćemo naučiti:
Polaznici će naučiti kako da komuniciraju i ostvare utjecaj korištenjem naprednog moćnog komunikacijskog alata: priče.
Trening je visoko interaktivan i usmjeren na praktičnu primjenu: svaki teorijski koncept polaznici testiraju u praksi uz povratnu informaciju o tome što je dobro a što može biti bolje.
Kroz ovaj trening polaznici će pronaći, oblikovati, prilagoditi te znati ispričati jednu ili više vlastitih priča namijenjenih prenošenju specifične poruke o sebi, svom brandu, viziji, proizvodu ili važnoj ideji.
Iz sadržaja:
- Kako da me zapamte?
- Prijenos informacija vs. prijenos emocija
- Specifične namjene – priče za prodaju, marketing, liderstvo, podučavanje…
- Površinska vs. duboka struktura
- Struktura monomita
- Likovi i njihove karakteristike
- Metafora: format i skalabilnost
- Izometrijska metafora: zaplet, rasplet, transformacija
- Poruke koju želiš prenijeti: vrijednosti, osobine, vizija, misija, učenja
- Glumačke tehnike: kako da priča oživi
- Proces identifikacije osobne priče
- Vježbe
Trajanje seminara i satnica:
Trening se održava u terminu 8. ožujka 2016., od 9.00 do 17.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1. U satnicu su uračunate jedna duža pauza za ručak i dvije kraće za osvježenje.
O treneru:
Toni Babić, dr.vet.med. certificirani je NLP trener i coach koji se bavi profesionalnim, osobnim i organizacijskim razvojem svojih klijenata. Karijeru je gradio u poduzetništvu, prodaji i upravljanju. Ima opsežna iskustva iz proizvodnog, uslužnog, financijskog i ICT sektora, a trenutno radi kao profesionalni trener i coach specijaliziran za poslovne teme: prodaju, pregovaranje, javni nastup te upravljanje vremenom i osobnu organizaciju. Certifikat za NLP trenera i coacha stekao je 2011 pri PsiNLP u Velikoj Britaniji. Vlasnik je konzultantske kuće Praktikum sustavi.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za prijave i uplate do 1. ožujka 2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije nakon 1. ožujka 2016. iznosi 1.250 kn + PDV. U cijenu kotizacije uključen je sav materijal potreban za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Ovdje možete preuzeti PRIJAVNICU u pdf formatu.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu