Telefonski, licem u lice, direktno ili indirektno, od vrata do vrata… Prodaja donosi prihod vašoj kompaniji i od nje žive svi drugi neprofitni centri. O uspjehu prodaje sve ovisi, osobito u ova krizna vremena. Stoga je vrlo važno je li vaše prodajno osoblje kompetentno.
Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme da naučite tajne prodaje.
Koji su ciljevi seminara? Povećanje prodajnih kompetencija polaznika koji će omogućiti bolju realizaciju pridobivanja i zadržavanja Vaših kupaca. Postići i premašiti prodajne ciljeve i povećati lojalnost korisnika. Unaprijediti fokusiranost i prodajne kompetencije prodavatelja, konstruktivno upravljati prigovorima te povećati zadovoljstvo kupaca.
Nakon ovog seminara naučit ćete funkciju, svrhu i faze prodaje, kao i upravljanje odnosima s vašim kupcima, kako biste povećati prodajni učinak.
Koje su teme seminara?
- uvod u prodaju
- kanali prodaje
- prodaja fizičkim i poslovnim korisnicima
- funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom
- tržište i konkurencija
- cijena
- psihologija prodaje: kako kupci razmišljaju?
- faze kupovine i kupovna odluka
- faze prodaje
- prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
- upravljanje prigovorima kupaca
- post-prodaja
- akvizicija i retencija kupaca
- upravljanje odnosima s kupcima
- dodatna i križna prodaja
Kome je ovaj seminar namijenjen?
Svima onima koji komuniciraju s kupcima, pravnim ili fizičkim osobama, putem raznih kanala prodaje. Svim djelatnicima Prodaje, Marketinga i Službe za korisnike, kao i svima onima koji žele naučiti više o prodaji kako bi bolje koordinirali interne procese (Financije, Pravna služba, Logistika, Odnosi s javnošću, Ljudski resursi, Upravljanje projektima, Odjel za korisničko iskustvo…).
Termin, satnica i lokacija: petak, 16. rujna 2016.g. Zagreb, Oreškovićeva 6H/1, satnica: 10.00 – 15:30 sati
O predavaču:
Ivana Zvrko partner je i direktor konzultantske tvrtke ADIZ www.adiz.hr za poslovne edukacije. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje magistre edukacije. Pohađa poslijediplomski studij Organizacija i Management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom dugogodišnje karijere radila je kao rukovoditelj prodajnih edukacija za sve kanale prodaje u Hrvatskom Telekomu, prodajnih trenera, projektnih i procesnih menadžera u prodaji. Ima bogato međunarodno iskustvo u Deutsche Telekomu u upravljanju kvalitetom prodajnih edukacija u Europi i implementaciji regionalnih projekata u prodaji. Članica je mnogih stručnih i profesionalnih udruženja i organizacija, kao što su HRCentar – strukovna udruga djelatnika u upravljanju ljudskim resursima, Women in Adria, CCBN Kanadsko-Hrvatske Poslovne Mreže i Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za rane prijave do 2.9.2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV. U cijenu su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 14. rujna 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 15. rujna 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Prijavnicu možete preuzeti OVDJE.
Poslovi dnevnik / Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
ISKUSTVA POLAZNIKA
Seminar: NAUČITE TAJNE PRODAJE – PRODAJNE VJEŠTINE
Predavačica:
Ivana Zvrko, Adiz
- "Tema je aktualna jer su to situacije koje svakodnevno susrećemo na poslu."
- "Predavačica ima puno iskustva i dobro prenosi polaznicima"
- "Odlična organizacija seminara"
- "Odmah ću primjeniti naučeno posebno tajne uspješne prezentacije"
- "Seminar je izvrstan jer smo imali primjere iz prakse."
- "Pogađa u srž."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu