Moja brand strategija: Kako postaviti, planirati i realizirati strategiju branda u RH

Autor: Poslovni.hr , 28. travanj 2015. u 11:00
Fotolia

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije.

30. travnja 2015. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

 

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije. Demistificirat ćemo temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand. Razgovarat ćemo o karakteristikama proizvoda ili usluga polaznika koje su ključne, uputiti ih u to kako gledati druge brandove s kojima se natječu te što je ključno u pristupu kupcu. Kako su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima i direktorima tvrtki koji nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima koji žele naučiti i iskoristiti alate koje koriste i one globalne korporacije koje posluju u Hrvatskoj.

Koji su ciljevi seminara?

  • Konkretna objašnjenja treminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja i primjene u praksi.
  • Usvajanje i primjena osnovnih dijagnostičkih modela “3 C” i “P B C” na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika .
  • Upotreba naučenog u svrhu stvaranja osnove (“SELF-BRIEF”) za efikasno pozicioniranje, planiranje i izvedbe brand strategije.

Koje su teme seminara?

  • “3 C” MODEL

Recept za definiranje trajne i diferencirane tržišne pozicije

  • Kupac
  • Tvrtka 
  • Tržišni konkurenti

 

  • “P B C” MODEL

Dijagnostički alat koji upućuje na glavni izazov branda

  • Proizvod
  • Brand
  • Komunikacija

 

  • PRIMJENA

Sudionici će dobiti zadatak dijagnosticirati i argumentirati ključne izazove 7 zadanih brandova.

  • “SELF-BRIEF” 
  • Teorija i praksa upismenjavanja strategije
  • Kako napisati strateški plan branda u 5 točaka
  • Kako napisati komunikacijski brief za izvedbu strategije

 

  • KONZULTACIJE

Predavač odgovara na 5 ključnih pitanja koja zanimaju najviše sudionika.

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen vlasnicima ili direktorima poduzeća, direktorima marketinga, direktorima marketinških komunikacija, brand managerima i specialistima bez obzira na veličinu poduzeća, tržišnu “starost” brandova ili kategoriju djelatnosti.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 28. travnja 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 29. travnja 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prezumite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu-

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close