30. travnja 2015. s početkom u 10:00, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1
Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint
Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja poduzetnika pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije. Demistificirat ćemo temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.
Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand. Razgovarat ćemo o karakteristikama proizvoda ili usluga polaznika koje su ključne, uputiti ih u to kako gledati druge brandove s kojima se natječu te što je ključno u pristupu kupcu. Kako su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima i direktorima tvrtki koji nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima koji žele naučiti i iskoristiti alate koje koriste i one globalne korporacije koje posluju u Hrvatskoj.
Koji su ciljevi seminara?
- Konkretna objašnjenja treminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja i primjene u praksi.
- Usvajanje i primjena osnovnih dijagnostičkih modela “3 C” i “P B C” na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika .
- Upotreba naučenog u svrhu stvaranja osnove (“SELF-BRIEF”) za efikasno pozicioniranje, planiranje i izvedbe brand strategije.
Koje su teme seminara?
- “3 C” MODEL
Recept za definiranje trajne i diferencirane tržišne pozicije
- Kupac
- Tvrtka
- Tržišni konkurenti
- “P B C” MODEL
Dijagnostički alat koji upućuje na glavni izazov branda
- Proizvod
- Brand
- Komunikacija
- PRIMJENA
Sudionici će dobiti zadatak dijagnosticirati i argumentirati ključne izazove 7 zadanih brandova.
- “SELF-BRIEF”
- Teorija i praksa upismenjavanja strategije
- Kako napisati strateški plan branda u 5 točaka
- Kako napisati komunikacijski brief za izvedbu strategije
- KONZULTACIJE
Predavač odgovara na 5 ključnih pitanja koja zanimaju najviše sudionika.
Kome je seminar namijenjen?
Seminar je namijenjen vlasnicima ili direktorima poduzeća, direktorima marketinga, direktorima marketinških komunikacija, brand managerima i specialistima bez obzira na veličinu poduzeća, tržišnu “starost” brandova ili kategoriju djelatnosti.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 28. travnja 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 29. travnja 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Prezumite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu-
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu