Računovodstvene evidencije i financijska izvješća predstavljaju vrijedne izvore informacija za sve zainteresirane. Sposobnost povezivanja brojki, postotaka i koeficijenata iz internih evidencija s informacijama iz eksternog okruženja, analiza rezultata vlastitog poslovanja, poslovanja kupaca i dobavljača te djelovanja konkurenata, od izuzetne je važnosti za opstanak u izuzetno dinamičnom društvenom i gospodarskom okruženju. Time organizacije mogu poboljšati svoju efikasnost, povećati lojalnost i zadovoljstvo kupaca, optimizirati odnose s dobavljačima, a konkurente nadmašiti efikasnijom prodajom.
Menadžersko računovodstvo je „univerzalna“ poslovna funkcija koja obuhvaća tehnike i procese pribavljanja financijskih i nefinancijskih informacija u svrhu donošenja boljih odluka, prevenciju i minimalizaciju poslovnih rizika, te za efikasno i efektivno upravljanje organizacijom i poslovnim procesima. Namijenjeno je da korisnici razumiju prošlost, kontroliraju sadašnjost i planiraju budućnost na sljedeći način:
- Razumjeti korelaciju između okruženja, poslovnih procesa i ostvarenih rezultata u prošlosti i sadašnjosti
- Definirati strateške namjere i strategiju poslovnog subjekta
- Planirati organizaciju, procese i rezultate poslovanja u dugoročnom, srednjoročnom i kratkoročnom razdoblju
- Nadzirati i analizirati odstupaju li i zašto aktivnosti i rezultati od plana i budžeta
- Procjenjivati ostvarenja na više razina (strateška, operativna i taktička)
- Mjeriti realizaciju preuzetnih odgovornosti
- Komunicirati ostvarenja
- Donositi odluke o promjenama, unaprjeđenjima i otklanjati smetnje.
Kome je seminar namijenjen:
- poduzetnicima
- menadžerima
- specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
- ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima
Kratki sadržaj i ciljevi seminara:
- Menadžersko versus drugi oblici računovodstva (financijsko, troškovno, porezno, interna revizija, …)
- Transformacija podataka iz računovodstvenih evidencija u menadžerska izvješća
- „Obrnuti“ prioritet očitavanja podataka iz klasičnih financijskih izvješća i evidencija (novčani tijek – bilanca – račun dobiti i gubitka)
- Ključni financijski i nefinancijski pokretači i pokazatelji poslovanja (područja primjene financijskih analiza, standardi i mjere, koncepti mjerenja i povezivanja vrijednosti pojedinih pokazatelja)
- Procjena financijskih rizika, potreba i potencijala tržišta (segmentacija tržišta) te kvalitativnih i kvantitativnih informacija o svim dionicima
- Analiza krivulje vrijednosti (što ukloniti, što smanjiti, što povećati, što stvoriti)
- Upravljanje troškovima (tehnike racionalizacije troškova, povezivanje troškova i aktivnosti – Activity Based Costing, utvrđivanje troškova u cijelom životnom vijeku proizvoda i usluge – BCG matrica)
- Analiza točke pokrića, kalkulacije, proračuni proizvodnje.
- Financijsko planiranje (budžetiranje) i vrednovanje investicijskih odluka.
Mjesto i vrijeme održavanja seminara: 02. prosinca 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
PROGRAM
8:45 – 9:00 Registracija sudionika
9:00 – 10:30 UVOD
- analiza trendova globalne i lokalne ekonomije)
- osnove menadžerskog računovodstva (teoretski okvir, razlike u odnosu na ostale računovodstvene sustave
- standardna financijska izvješća i evidencije
- transformacija podataka iz temeljna financijska izvješća i evidencije za potrebe menadžerskog računovodstva
10:30 – 10:45 Pauza
10:45 – 12:30 POKAZATELJI POSLOVANJA
- pokretači i pokazatelji poslovanja (odabir i definiranje namjena, utvrđivanje mjera i metrika, prioriteti i harmonizacija, …)
- upravljanje financijskim i drugim poslovnim rizicima
- analiza krivulje vrijednosti (ukloniti – smanjiti – povećati – stvoriti)
12:30 – 13:15 Pauza
13:15 – 14:45 priroda troškova, odnos troškova i prihoda, upravljanje troškovima
14:45 – 15:00 Pauza
14:45 – 16:00 PLANIRANJE I UPRAVLJANJE
- financijsko planiranje (budžet, kapitalna ulaganja)
- donošenje upravljačkih odluka, upravljanje promjenama i unaprjeđenjima
- Zaključak
O predavaču: Nikola Nikšić, certificirani je savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes) i ovlašteni računovođa. Tijekom 35 godina radnog staža, 25 godine je proveo radeći na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama, računovodstvom i kontrolingom, te baveći se savjetodavnim poslovima i poslovnom edukacijom (više od 150 otvorenih i in-house radionica i predavanja). Šest godina je radio na međunarodnim projektima u inozemstvu (Geotehnika) i dvanaest godina na menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj u poduzećima članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode). Dobitnik je nagrade Primus za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj na području strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja. Član je HUPS-a (Hrvatske udruge poslovnih savjetnika), SoL Hrvatska (Društvo za organizacijsko učenje), udruge Hrvatski računovođa i Udruge hrvatskih kontrolera pri EFRI. Kontinuirano sudjeluje u radu projekata kojima se potiče i promovira poduzetništvo i organizacijska izvrsnost (Poslovni uzlet, Mali su veliki, Gazele, qLife…) te analizira i komentira gospodarske aktualnosti.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za prijave do 25. studenog 2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1450kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 30.studenog 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 1. prosinca 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu