Korisnička podrška / call centar – Uvođenje, organizacija i upravljanje radom

Autor: Poslovni.hr , 18. listopad 2017. u 12:49
Foto: Fotolia

Kontaktni centar, call centar, info telefon, rezervacijski centar, korisnička podrška, telesales team, odjel reklamacija ili Služba za korisnike.

Imate li profesionalni call centar? Zašto je to od iznimne važnosti za vašu tvrtku?

U prošlosti je call centar bio percipiran kao mjesto davanja jednostavnih informacija, otklanjanja jednostavnijih poteškoća ili mjesto na kojem se zaprimaju narudžbe.

Danas je call centar puno više, djelatnici su u stalnoj komunikaciji s korisnicima, svakodnevno dolaze do vrijednih informacija o tome što korisnici žele i očekuju, kakve su im potrebe i vrijednosti, kakvo je njihovo iskustvo i dojam o kompaniji i njezinim uslugama i proizvodima. 

Call centar je središnja točka organizacije, servis za obradu velikog broja dolaznih i odlaznih komunikacijskih kanala. Informacije koje prikupi call centar iznimno su vrijedne i tvrtke ih koriste kako bi pružili izuzetno korisničko iskustvo, prodali što bolji proizvod ili uslugu, te u konačnici održavaju i produbljuju kvalitetne odnose s korisnicima.

Unatoč važnosti informacija iz call centra i trendu razvoja uloge call centra unutar tvrtke, čest izazov voditelja je upravo njegovo pozicioniranje, razvoj i profesionalan pristup radu.

Koja je uloga vašeg call centra? Kako pružiti izuzetno korisnično iskustvo? Kako upravljati call centrom i timom? Odgovore na pitanja potražite upravo na jednodnevnom seminaru.

Praktični seminar koji će vam donijeti odgovore na najčešća pitanja i nedoumice u vođenju call centra:

  • napraviti interni kontakt centar ili outsourcati?
  • zaposliti kontakt agente na puno, pola radnog vremena ili raditi sa studentima?
  • kako izračunati i reducirati troškove pozivnog centra?
  • kupiti ICT infrastrukturu ili unajmiti dio?
  • kako educirati i održavati motivaciju među zaposlenicima?
  • kako upravljati stresom u jednom od najstresnijih zanimanja današnjice?
  • zašto i koliko loše slušalice utječu na performanse pozivnog centra?

Iz sadržaja seminara:

  • Postavljanje plana rada call centra
  • Razvoj call centra – od uspostave do profitnog centra
  • Definiranje vizije i strategije – što se želi pružiti korisnicima?
  • Tko su naši korisnici
  • Postavljanje ciljeva – koja su očekivanja naše organizacije
  • Organizacija rada tima
  • Osnovne procedure i način komunikacije s korisnicima
  • Radni procesi i protokoli
  • Procjena prometa – broja upita i dinamika
  • Razlike i sličnosti inbound i outbound centra
  • Procesni menadžment u kontakt centru
  • Upravljanje timom, planiranje rada i smjena, selekcija, edukacija, supervizija
  • Uvođenje CRM-a i povezivanje s ostalim sustavima 
  • Kvaliteta rada, izvještavanje, planiranje i vođenje

Seminar je namijenjen svima koji žele profesionalno i sustavno upravljati komunikacijom s klijentima, korisnicima njihovih proizvoda i usluga te unaprijediti kvalitetu komunikacije putem call centra.

Naziv seminara: "Korisnička podrška / call centar – Uvođenje, organizacija i upravljanje radom" 

Datum održavanja: Na upit

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Borka Živković mag.edu. Bogato radno iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Danas s ponosom ističe kako ima nekoliko desetljeća iskustva u radu s ljudima na različitim područjima posebno u segmentu davanja i pružanja usluge te prodaje kao i u razvoju vještina i kompetencija zaposlenika. Upravno njezino profesionalno i istinsko radno iskustvo temelj je njezinih predavanja, a sve svoje edukacije potkrepljuje iskušanim i uspješnim primjerima iz prakse. Rado uči, pa je pohađala više desetaka različitih edukacija. Često ju pozivaju kao edukatora na različite skupove kao i u radne timove koje mentorira. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close