"Za prvi kontakt nemaš drugu šansu."
Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom:
- Držanje i hod
- Odjeća mora biti prikladna situaciji i sugovorniku. "Odijelo čini čovjeka."
- Prijateljski smješak kako bi se klijent uvijek osjećao dobrodošlo.
- Pravilno rukovanje
- Kako zapamtiti ime sugovornika
- Kako odabrati mjesto gdje ćete sjesti na sastanku
- Neobavezna pitanja
- Tabu teme
- Probijanje leda
"Hodaj kao kralj i takvim će vas i vidjeti."
Poslovni dnevnik organizira trening Neverbalne komunikacije 15. ožujka 2016. u Zagrebu.
Prijaviti se možete OVDJE ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE.
Za dodatne informacije i PRIJAVE obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu