Složeni uvjeti poslovanja, koje djelomično proizlaze iz globalne krize, uvjetuju poslovne subjekte da se kontinuirano, brzo i cjelovito prilagođavaju tržišnim uvjetima. To znači da su obvezni stalno tražiti i implementirati rješenja kojima će optimizirati poslovanje i osigurati dugoročan opstanak na tržištu. Takav poslovni model nije održiv ukoliko organizacija nije postigla visok stupanj fleksibilnosti. Poboljšanje fleksibilnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti postiže se strukturnim promjenama, restrukturiranjem ili transformacijom, koje obuhvaćaju promjene u strategiji poslovanja, nastupu na tržištu, organizaciji i financijskoj strukturi poduzeća. Restrukturiranje se po svojim ključnim ciljevima može tretirati kao inovativni koncept kojim će organizacija će kroz korijenite promjene u poslovanju osigurati osobine izvrsnosti potrebne za dugoročni opstanak poduzeća.
Kratki sadržaj i ciljevi seminara:
Tijekom seminara polaznici će se upoznati s mogućnostima odnosno prednostima i nedostatcima procesa restrukturiranja. Pojasniti će se tehnike i alati za planiranje i provedbu kvalitativnih poboljšanja u strukturi upravljanja, odluka o investiranju, financiranju i raspodjeli, odluka o uvođenju inovacija, novih tehnologija i proizvoda, njihovoj promociji i prodaji, novim pristupima u odnosu prema kupcima, te primjenu suvremenih metoda i tehnika praćenja i analize poslovanja.
Teme seminara:
- reaktivno restrukturiranje: operativno i financijsko
- proaktivno restrukturiranje: strateško
- unaprijeđivanje likvidnosti i kvalitete novčanog toka (financijsko planiranje, reprogramiranje dugova, promjene u strukturi kapitala, prodaja neproduktivne imovine, novi izvori financiranja)
- optimiziranje procesa, lanca vrijednosti i organizacijske strukture
- definiranje strateških namjera, dugoročnih ciljeva i strategija, kreiranje „pobjedničkog“ portfelja proizvoda i usluga, odabir tržišta
- proces provedbe restrukturiranja (plan – do – check – act)
- analize postojećeg i željenog stanja, procjene rizika
- vrednovanje učinaka i poslovanja materijalnim i nematerijalnim pokazateljima
- EFQM model ocjenjivanja i upravljanja izvrsnošću
- strategija plavog oceana i transformacija menadžmenta
Metode rada:
- predavanje
- vježbe
- individualni i timski rad
- dijalog
- razmjena znanja i iskustva
Kolika je cijena kotizacije?
Puna cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave, do 14. svibnja 2015. i uplatu do 15. svibnja 2015., cijena kotizacije iznosi 900,00 + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Preuzmite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 25. svibnja 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 26. svibnja 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Doznajte više:
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu