Kako napraviti i provesti kvalitetan plan restrukturiranja?

Autor: Poslovni.hr , 26. svibanj 2015. u 09:30
Fotolia/ restrukturiranje / seminar / Nikola Nikšić

Složeni uvjeti poslovanja, koje djelomično proizlaze iz globalne krize, uvjetuju poslovne subjekte da se kontinuirano…

Složeni uvjeti poslovanja, koje djelomično proizlaze iz globalne krize, uvjetuju poslovne subjekte da se kontinuirano, brzo i cjelovito prilagođavaju tržišnim uvjetima. To znači da su obvezni  stalno  tražiti i implementirati rješenja kojima će optimizirati poslovanje i osigurati dugoročan opstanak na tržištu. Takav poslovni model nije održiv ukoliko organizacija nije postigla visok stupanj fleksibilnosti. Poboljšanje fleksibilnosti i ostvarivanje konkurentske prednosti postiže se strukturnim promjenama, restrukturiranjem ili transformacijom, koje obuhvaćaju promjene u strategiji poslovanja, nastupu na tržištu, organizaciji i financijskoj strukturi poduzeća. Restrukturiranje se po svojim ključnim ciljevima može tretirati kao inovativni koncept kojim će organizacija će kroz korijenite promjene u poslovanju osigurati osobine izvrsnosti potrebne za dugoročni opstanak poduzeća.

Kratki sadržaj i ciljevi seminara: 

Tijekom seminara polaznici će se upoznati s  mogućnostima odnosno prednostima i nedostatcima procesa restrukturiranja. Pojasniti će se tehnike i alati za planiranje i provedbu kvalitativnih poboljšanja u strukturi upravljanja, odluka o investiranju, financiranju i raspodjeli, odluka o uvođenju inovacija, novih tehnologija i proizvoda, njihovoj promociji i prodaji, novim pristupima u odnosu prema kupcima, te primjenu suvremenih metoda i tehnika praćenja i analize poslovanja.

Teme seminara:

  • reaktivno restrukturiranje: operativno i financijsko
  • proaktivno restrukturiranje: strateško
  • unaprijeđivanje likvidnosti i kvalitete novčanog toka (financijsko planiranje, reprogramiranje dugova, promjene u strukturi kapitala, prodaja neproduktivne imovine, novi izvori financiranja)
  • optimiziranje procesa, lanca vrijednosti i organizacijske strukture
  • definiranje strateških namjera, dugoročnih ciljeva  i strategija, kreiranje „pobjedničkog“ portfelja proizvoda i usluga, odabir tržišta
  • proces provedbe restrukturiranja (plan – do – check – act)
  • analize postojećeg i željenog stanja, procjene rizika
  • vrednovanje učinaka i poslovanja materijalnim i nematerijalnim pokazateljima
  • EFQM model ocjenjivanja i upravljanja izvrsnošću
  • strategija plavog oceana i transformacija menadžmenta

 

Metode rada: 

  • predavanje 
  • vježbe 
  • individualni i timski rad 
  • dijalog 
  • razmjena znanja i iskustva 

Kolika je cijena kotizacije?

Puna cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave, do 14. svibnja 2015. i uplatu do 15. svibnja 2015., cijena kotizacije iznosi 900,00 + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Preuzmite poziv, program i prijavnicu u .pdf formatu.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 25. svibnja 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 26. svibnja 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

 

Doznajte više:

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!

Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close