„Možemo biti ponosni u kojoj mjeri poslodavci svake godine podižu ljestvicu kvalitete svojih programa i aktivnosti kako bi poboljšavali radna iskustva i zadovoljstvo radnika“, izjavio je Vladimir Benić, osnivač Best Employer Brand Awards i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca. „Izravnu poveznicu s kvalitetnijim upravljanjem brandom poslodavca i fokusom na kvalitetu radnih iskustava vidimo kroz niz ključnih pokazatelja kao što su veće stope zadržavanja radnika, veće zadovoljstvo i angažiranost i sposobnost organizacija da pronađu i privuku radnike. Takvi pomaci utječu na očekivanja radnika i kod drugih poslodavaca i utječu na izgradnju novih i boljih odnosa između tvrtki i radnika.“
Najnagrađivanija tvrtka ove je godine Hrvatski Telekom koja je osvojila i glavnu Grand Prix Adria nagradu drugu godinu za redom. Hrvatski Telekom je ostvario odlične rezultate u kategoriji Najbolji program za razvoj zaposlenika, Najbolja aktivnost usmjerena na društveno odgovorne projekte te Najbolju provedbu interne komunikacije. Uz navedene, Hrvatski Telekom osvojio je i nagradu u kategoriji Najbolji employer brand event kao i nagradu za najboljeg poslodavca u sektoru telekomunikacija. Anamarija Minarski, direktorica odjela za razvoj kompetencija, zapošljavanje i upravljanje učinkom u Hrvatskom Telekomu nagrađena je kao Najbolja employer brand managerica.
Prema izboru stručnog žirija Best Employer Brand Awards Adria 2023. posebno su se istaknuli sljedeći poslodavci: iz sektora maloprodaje Lidl Slovenija kao dobitnici Grand Prix Slovenije; NELT Grupa koja je osvojila nagradu u FMCG sektoru i Grand Prix Srbije; A1 Hrvatska s osvojenim nagradama za Najbolju veliku tvrtku zajedno s A1 Makedonija, Najbolju digitalnu komunikaciju i Grand Prix Hrvatske. Iz Sj. Makedonije je Singular osvojio nagrade za Najbolju eksternu komunikaciju, Najbolju srednje veliku tvrtku i Najbolji employer brand tim, a istaknuo se i A1 Makedonija koji je osvojio Grand Prix Sj. Makedonije.
Po prvi put dodijeljena je i posebna nagrada za doprinos razvoju employer branding područja i unapređenju znanja u stručnoj zajednici koja se bavi ovom temom. Employer brand Impact Award osvojila je Jelena Jelušić, istaknuta stručnjakinja i employer branding savjetnica.
Poslovna inteligencija je prepoznata kao najbolja tvrtka u IT sektoru na temelju provedenih aktivnosti optimizacije upravljanja employer branding strategijom i programima razvoja radnika.
Grawe Hrvatska provela je optimizaciju onboarding procesa i programe angažiranja zaposlenika u temama zdravlja i preventivnih pregleda te je osvojila nagradu za sektor financija.
Zagrebačka banka osvojila je nagradu u kategoriji Najbolja inovativna aktivnost za izvrstan program „Kids week“ kojem je primarni cilj omogućiti djeci zaposlenika niz edukativnih i zdravstveno korisnih sadržaja kako bi se kvalitetnije pripremila za novu školsku godinu.
Uvijek zanimljiva kategorija je Napredak u razvoju i implementaciji employer brand aktivnosti, a ove godine pobjednici su INA sa svojim strateškim projektom usmjerenim na maloprodajnu mrežu.
Combis se istaknuo u području napretka u upravljanju i aktivaciji employer branding aktivnosti i nizom optimizacija za koje je nagrađen za Najbolju tvrktu u tehnološkom sektoru.
Nagrada za najbolju employee experience aktivnost zasluženo je otišla u ruke Intelliasa za inovativnu online platformu kojom svi zaposlenici imaju mogućnost upravljati gotovo svim elementima radnog iskustva. Intellias je nagrađen i kao Najbolja mala tvrtka.
L’Oréal Adria je ostvarila pobjedu u kategoriji Najboljeg studentskog programa s brojnim aktivnostima usmjerenima na stvaranje karijernih prilika za mlade i njihov razvoj.
I u bankarskom sektoru se puno aktivnosti posvećuje potrebama radnika i njihovom zadovoljstvu, a nagradu za najbolju tvrtku u bankarskom sektoru ove godine je odnijela NLB koja je sveobuhvatnim strateškim projektom upravljanja brandom poslodavca i povezivanjem korporativnog i employer branda oduševila žiri.
I ove godine nagradu za najbolji employer brand u sektoru usluga zasluženo je dobio EY. EY je i dalje jedna od najuspješnijih tvrtki u razvoju i provođenju brojnih studentskih projekata, a istaknuli su se i upravljanjem procesima zapošljavanja i optimizacije iskustva rada u EY.
Stručni žiri ove je godine bio u sastavu: Aleksandra Kregar, Georgina Mezai, Mirna Koričan Lajtman, Jelena Mucić i Vladimir Benić.
Popis svih dobitnika po kategorijama:
Najbolji Employer Brand Manager: Anamarija Minarski, Hrvatski Telekom
Employer Brand Impact Award: Jelena Jelušić, INSPO Consulting
Najbolji Employer Brand tim: Singular
Najbolji program razvoja zaposlenika: Hrvatski Telekom
Najbolja interna komunikacija employer branda: Hrvatski Telekom
Najbolja employer brand aktivnost usmjerena na CSR: Hrvatski Telekom
Najbolji employer brand event: Hrvatski Telekom
Napredak u razvoju i implementaciji employer brand aktivnosti: INA
Inovativna employer brand aktivnost: Zagrebačka banka
Najbolja digitalna komunikacija employer branda: A1 Hrvatska
Najbolja employee experience aktivnost: Intellias
Najbolja eksterna komunikacija employer branda: Singular
Najbolja employer brand aktivnost – Studentski programi: L’Oréal Adria
Najbolja povezanost employer branda i korporativnog branda: NLB
Najbolji employer brand well-being program: Lidl Slovenija
Najbolji employer brand – Velike tvrtke: A1 Hrvatska & A1 Makedonija
Najbolji employer brand – Srednje tvrtke: Singular
Najbolji employer brand – Male tvrtke: Intellias
Najbolji employer brand – Sektor usluga: EY
Najbolji employer brand – Financijski sektor: Grawe Hrvatska
Najbolji employer brand – IT sektor: Poslovna inteligencija
Najbolji employer brand – Tehnološki sektor: Combis
Najbolji employer brand – FMCG sektor: NELT Group
Najbolji employer brand – Telekom sektor: Hrvatski Telekom
Najbolji employer brand – Retail sektor: Lidl Slovenija
Najbolji employer brand – Sektor bankarstva: NLB
Grand Prix Srbija: NELT Group
Grand Prix Slovenija: Lidl Slovenija
Grand Prix Sjeverna Makedonija: A1 Makedonija
Grand Prix Hrvatska: A1 Hrvatska
Grand Prix Adria: Hrvatski Telekom
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu