Zašto danas nije dovoljno imati kvalitetne proizvode i usluge?

Autor: Poslovni.hr , 14. veljača 2019. u 10:41
Foto: Fotolia

Kvalitetni proizvodi ili usluge ne jamče uvijek odličnu prodaju. Zašto je to tako?

Danas nije dovoljno imati kvalitetne proizvode i usluge. Podrazumijeva se da kao prodavač znate sve tehničke informacije o proizvodima i uslugama koje prodajete, iznimno ste ljubazni i prepoznajete kupčeve potrebe, međutim ni to nije dovoljno za uspješnu prodaju.

Danas je važno stvoriti dodanu vrijednost koja će Vas razlikovati od konkurencije.  

Kupac ne kupuje proizvod ili uslugu, kupac kupuje dodatnu vrijednost, a za svakog kupca vrijednost je nešto drugo. 

Npr. dodatna vrijednost za kupca kod kupnje proizvoda je garancija 3 godine i blizina trgovine u kojoj kupuje.  Dodatna vrijednost definira se kao nešto što je kupcu iznimno važno, gdje može uštedjeti vrijeme, troškove, gdje se može osloboditi dodatnog napora.

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar na kojem ćemo naučiti kako definirati dodatnu vrijednost koju generira proizvod ili usluga koju prodajete . Pročitajte više o seminaru OVDJE

Nazvi seminara: PRODAJA – Prodaja iz prakse – dubinska analiza Vašeg kupaca

Datum održavanja: 21.2.2019.

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Iz sadržaja:

  • Definiranje vrijednosti proizvoda / usluga  ( Value propositions) -koju vrijednost stvaraju vaši proizvodi i usluge za vaše kupce / klijente.
  • Mapa vrijednosti ponude – kako uskladiti ponudu sa potencijalnim kupcem
  • Mapa empatija – što, zašto je važna i kako je koristiti u prodaji
  • Kanali prodaje – kako ih koristiti za maksimalni učinak
  • Odnosi s klijentima – koju vrstu odnosa uspostaviti da biste zadržali klijente i povećali prodaju
  • Prednosti i ograničenja vašeg tržišta – ključni trendovi, tržišne prilike, kretanja u industriji, makroekonomske prilike

Svaki polaznik ima priliku sudjelovati na vježbama, seminar je koncipiran kao izmjena predavanja, vježbi i grupnog rada. Vježbe koje ćemo proći na seminaru:

  • definiranje vrijednosti proizvoda / usluga
  • definiranje mape emaptije
  • SWOT analiza tržišta kroz definirana pitanja

Rezervirajte svoje mjesto.

Za dodatne informacije kontaktirajte nas:

Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

 

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close