26.01.2015. godine u poslovnom centru hotela Well**** Terme Tuhelj održala se konferencija na temu „Transition and passage in tourism“ koju je vodio uvaženi profesor managementa i marketinga u turizmu, prof. Luiz Moutinho, iz poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu. Na konferenciji bili su prisutni menadžeri visokih poslovnih tvrtki, hotela i poduzeća uključenih u razvoj turizma.
Navedena konferencija bila je uvertira u početak novog programa „Advanced managment in tourisam“ te prvog MBA studija iz turizma, kojeg su zajedno kreirale Terme Tuhelj i IEDC-Poslovna škola iz Bleda. AMT program se sastoji od 5 modula od kojih će se prvi održati u poslovnom centru Terma Tuhelj od 16.03. do 19.03.2015. godine. Isti će obrađivati teme iz marketing menadžmenta te strategija u turizmu, a predavat će uvaženi profesori iz poznatih svjetskih sveučilišta.
„Ulaganje u znanje i praćenje trendova uvelike je bitno za osobni razvoj, ali i razvoj tvrtke koju određeni menadžer vodi. Zbog stalnih i brzih promjena na tržištu nužno je znati kako otkrivati i pratiti trendove, a poneki i pokrenuti. Upravo iz tih razloga stvorila se ideja za kreiranje ovakvog specifičnog programa. Izrazita je važnost što ovaj međunarodni program započinje upravo u Hrvatskoj, s obzirom na važnost turizma za cijelo gospodarstvo i još je jedan pokazatelj da je Hrvatska najjače turističko središte ovog dijela Europe.“ – izjavila je direktorica Terma Tuhelj, Ivana Kolar.
Program je namijenjen TOP menadžerima iz regije, tj. predsjednicima uprava, direktorima, voditeljima službi, stručnim savjetnicima i istraživačima koji žele usavršiti svoje znanje temeljem kojeg će moći utjecati na buduća kretanja u području turizma te je glavni cilj ovog programa ispitati neke od prepoznatljivih i značajnih mega trendova u turističkom okruženju.
„Riječ je nadogradnji na klasične oblike obrazovanja kao što su fakulteti. Činjenica je da postoji velik interes za ovakav vid dodatne edukacije jer Hrvatska kao turistička zemlja mora imati educirane i kvalitetne kadrove u turističkom menadžmentu. Komora podupire ovaj projekt upravo zato što želi naglasiti i približiti ovakvu vrstu edukacije svojim članicama“, objasnila je direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić-Jurić.
Pokretanje prvog MBA studija iz turizma uvelike je važno za hrvatski turizam jer kao jedna od najrazvijenijih turističkih zemalja, moramo imati educiranje i kvalitetne kadrove koji se znaju i umiju nositi i slijediti globalne turističke trendove. Upravo zbog toga, znanje kao i hrabrost su izrazito bitni za stvaranje novih ideja i novih perspektiva na tržištima s ciljem postizanja nužnog razvoja nakon kojeg će slijediti i neizbježan uspjeh.