Zagrebačka tvrtka za dizajniranje i proizvodnju namještaja Inkea predataviti će na predstojećem sajmu namještaja IMM Cologne 2015, koji se u tom njemačkom gradu održava od 19. do 25. siječnja, svoj novi brend dizzconcept. Kako pojašnjavaju u samoj Inkei, dizzconcept je robna marka nastala za potrebe nastupe na stranim tržištima.
Opremanje ureda
"Iako smatramo da je proizvodnja za hrvatsko tržište vrlo važna, kao kompenzacija nepotrebnog uvoza te obzirom na stanje domaćeg gospodarstva, odlučili smo se za intenziviranje izvoza te smo u tu svrhu osmislili dizzconcept brand. Kao tvrtka Inkea stvorili smo brand visoke vrijednosti na domaćem tržištu o čemu svjedoče i brojne nagrade koje su osvajali naši proizvodi. Vlastitim uredskim programima opremili smo preko 10.000 uredskih mjesta u tvrtkama poput INA-e, HEP-a, Ericsson Nikola Tesla, Plinacro, Zagrebačke banke, Slatinske banke, Bilfinger Đuro Đaković, Zagreb Montaže itd. Osim uredskih prostora tvrtka Inkea ima iskustva sa opremanjem stambenih, zdravstvenih i hotelskih objekata", pojašnjava Darko Špiljarić, vlasnik i direktor Inkei.
U toj tvrtki naglašavaju da novi brand dizzconcept također upućuje na orijentiranost na dizajnerski pristup i inače prisutan u osmišljavanju i proizvodnji namještaja. "Već nekoliko godina "dizz" je prisutan u nazivima naših promotivnih materijala, tako smo razvijali nove i često nagrađivane proizvode pod imenom dizz living, dizz office itd. U postupku je zaštita imena robne marke", kaže Špiljarić. U narednom periodu radit će se na promoviranju i prepoznatljivosti nove robne marke kroz zanimljive i originalne projekte, poput ovog posljednjeg za koji su dobili međunarodno priznanje. Naime, German Design Council je nagradio inovativni dizajnerski trend Pop-up kuhinje Pia. Dizajn kuhinje potpisuje Darko Špiljarić, direktor tvrtke Inkea. a sam proizvod će biti promoviran na predstojećem sajmu u Kölnu. Razvoj proizvoda, naročito kompleksnog kao pop up kuhinja, skup je i dugotrajan proces. Isto tako, kažu u zagrebačkoj tvrtki, nastupi na sajmovima i popratni marketing iziskuju velike troškove i premda očekuju uspjeh na inozemnom tržištu, nisu sigurni koliko dugo će moći ulaganjima pratiti vlasititi inozemni proboj.
Problem javnih natječaja
"Imamo potrebu posebno istaknuti i kako smo unatoč uspješnom poslovanju na domaćem tržištu vrlo često zakinuti za priliku u sudjelovanju u javnim natječajima budući se prečesto događa da su natječaji specificirani u tolikoj mjeri da je razvidno kako su namijenjeni podobnim tvrtkama. Recentni primjer takve prakse je posljednji natječaj za Građevinski fakultet u Osijeku", ističu u Inkei.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu