Vrsna čokoladna ‘čudesa’ iz Sesvetskog Kraljevca oduševljavaju Japance

Autor: Ivan Tominac , 04. rujan 2020. u 07:11
Kreativni direktor i voditelj Fran Reizl/ROBERT ANIĆ/PIXSELL

Tvornica Vrsna Chocolates iz Sesvetskog Kraljevca prva u nas kreirala ružičastu čokoladu, jedini rade zlatnu, a zadnji hit su luksuzne kutijice probranih pralina.

Nakon 15 godina bavljenja distribucijom robe široke potrošnje zadnje tri godine smo se posvetili proizvodnji čokolade. Ona je došla kao odgovor na dugogodišnju želju izrade prvoklasne čokolade.

Nakon mnogih izvrsnih međunarodnih sajmova, novih poznanstava i puno iščekivanja uputili smo se u avanturu stvaranja svog puta na tržištu”, započeo je kreativni direktor i voditelj proizvodnje brenda Vrsna Chocolates iz Sesvetskog Kraljevca kod Zagreba Fran Reizl.

Iza imena Vrsna krije se staroslavenska riječ koja je vezana uz nešto izrazito dobro i kvalitetno. Prvotna motivacija došla je iz starozavjetne praslike žene koja je vrsna u svom radu i svatko joj se divi zbog svih njezinih kvaliteta. Taj sklop ideala stopio se u brendu Vrsna Chocolates, riječ s ovog podneblja uz englesku riječ za čokoladu.

“Time smo otvorili vrata globalnog tržišta i publika vrlo dobro reagira kada sazna detalje o podlozi imena. Vremenom smo došli u mnoge države svijeta, kao što je Austrija, SAD, Australija i Japan”, dodao je Reizl.

Ugledanje na majstore zanata

Povezani su s mnogim istaknutim belgijskim, švicarskim i nizozemskim prerađivačima kakaa, kakao maslaca, kakao praha i raznih srodnih sastojaka od kojih se stvara čokolada. Kako ističu iz Vrsne, skloni su uspostavljanju kontakata s onima koji se trude ili rade isključivo u domeni tzv. Fair Tradea ili poštene trgovine, u lancu od uzgajivača kakaovca do njih kao proizvođača proizvoda s dodanom vrijednosti.

Dosad su razvili veću količinu potkategorija proizvoda unutar branda Vrsna Chocolates. Jedini proizvode zlatnu čokoladu Mirakul koja je oduševila Japan, a tu su i čokolade Darkest i Whitest; fizički najtamnija i najbjelja čokolada na svijetu.

“Tržište je najbolje prihvatilo naše Ruby čokolade te čokoladu Dalmatiner koja je kao “hommage” priznatoj hrvatskoj pasmini”, kazao je naš sugovornik.

Čokolade se mogu kupiti u mnogim trgovinama zdrave hrane u Hrvatskoj, a prisutni su i u mnogim suvenirnicama uzduž Dalmacije. U Zagrebu su zastupljeni u Nami i trgovinama Vrutak.

“Naši su proizvodi posebni po tome što su stvoreni u jedinstvenom kontekstu proizvodnje, rukama naših vrsnih čokolatijera, svaki sastojak se dodaje ili odvaja ručno i s pažnjom da svaka čokoladna tablica ili kuglica sadrži ono najbolje u sebi.

Ističemo prirodne sastojke što ponekad utječe i na rok trajanja, ali vrijednost i okus koji se time dobije neusporediv je s ičim drugim. Pokušavamo se ugledati na majstore raznih zanata i proizvodnji, koji svoj znoj i sate jednako predano ulažu u prvi i posljednji korak proizvodnje vrsnog proizvoda”, objasnio je mladi direktor Fran Reizl.

Trenutačno su sa svojim proizvodima orijentirani na hrvatsko tržište, a upravo kako bi se spremili za sljedeću etapu prelaska u globalnu distribuciju. Vodeći se tim porivom, aktivno promišljaju o zapadu, odnosno Americi, Kanadi, Njemačkoj te Ujedinjenom Kraljevstvu, a na listi želja su i Japan te Australija.

Korona ih preusmjerila

“Idemo onamo gdje se kvaliteta i cijena poklapaju unutar naše ciljane skupine, koja traži čokoladu s dodanom vrijednošću i kontroliranom kvalitetom belgijsko-švicarskih receptura”, rekao je Reizl.

Unatoč već uhodanim i uspostavljenim proizvodnim procesima ni Vrsna Chocolates nije ostala imuna na pandemiju, naročito ako u obzir uzmemo njihovu povezanost s različitim dionicima izvan Hrvatske. Kako napominju, pandemija je Vrsnu dočekala u jednoj izrazito delikatnoj situaciji, no unatoč tome uložili su sve napore kako bi prevladali okolnosti koje im nisu išle na ruku.

“Taman kada smo planirali ostvariti nebrojene suradnje zatvorile su se razne luke, aerodromi i put prema distribuciji naših čokoladnih proizvoda bio je ozbiljno narušen i blokiran. To nas je momentalno preusmjerilo na donošenje taktike za sljedeće godine, ne samo za ovu situaciju u kojoj smo posljednjih mjeseci, kako bismo mudrije i promišljenije poslovali. To uključuje otvaranje novih tržišta, traženje ovlaštenih distributera koji prepoznaju našu priču i retoriku. Srećom u nesreći korona nam je čak i dobro došla jer se mnogo toga dobroga dogodilo upravo zbog tog preusmjerenja”, istaknuo je Reizl.

Posljednji proizvod iz brenda Vrsna Chocolates su njihove luksuzne kutijice probranih pralina i trufli “Diversa”.

“Kutijice su došle kao odgovor na nebrojena pitanja i interes za našom ponudom koja dosad nije bila dovoljno sistematizirana za pojedinačne kupce i web prodaju u kontekstu pralina i trufli”, dodao je Reizl. Time su dodali još jedan brend u postojeću lepezu proizvoda, a uz to su obradovali mnoge odgovarajući na njihove želje i potrebe.

Komentirajte prvi

New Report

Close