Vjerujemo u nastavak dvoznamenkastog rasta

Autor: Poslovni dnevnik , 29. studeni 2018. u 21:59
Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a

Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.

Nova, 2019. godina JGL-u bi trebala donijeti nastavak dvoznamenkastog rasta, kao rezultat povećanja tržišnih udjela naših ključnih brendova. 

Smatramo da se makroekonomski podaci sljedeće godine neće značajnije mijenjati u odnosu na 2018., iako procjene nekih analitičara govore o usporavanju rasta BDP-a, kao i kupovne moći građana, a upravo te dvije kategorije smatramo najvažnijima za naše poslovanje. S tim u vezi, svakako podržavamo najave Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta o promjenama za olakšavanje poslovanja i poticanje poduzetništva na domaćem tržištu.

Vjerujem da smo svi svjesni da je to pravi put k pozitivnom pomaku Hrvatske u godišnjem izvješću Svjetske banke 'Doing Business' i drago mi je da je to naglasila i Vlada. Najavljeni Akcijski plan za 2019. u području administrativnog rasterećenja i neporeznih davanja, uistinu može pomoći krajnjem cilju, a to su uštede u poduzetničkom sektoru, baš kao i najavljena daljnja digitalizacija javnih servisa. U 2019., dakle, očekujemo daljnje provođenje nužnih reformi i stvaranje još boljeg okruženja za poduzetnike i strane investitore. 

 

300 milijuna

kuna godišnji je promet JGL-a na ruskom tržištu

Očekujemo i poboljšanja u dijelu iskorištavanja novca europskih fondova.  Što se tiče vanjskih utjecaja, na našem najznačajnijem izvoznom tržištu, ruskom, vidimo dva trenda koji su međusobno u sukobu. S jedne strane, rast cijene nafte koji će se nastaviti i 2019. S druge, to je volatilnost rublje koja je primarno prouzročena globalnim, političko-ekonomskim događajima. Rješenje toga sukoba bit će izuzetno značajno za JGL, s obzirom na to  da se u Rusiji naš biznis kreće na razini od oko 300 milijuna kuna godišnje. 

Sve u svemu, u JGL-u očekujemo nastavak pozitivnih trendova iz ove godine u kojoj smo zabilježili rast prodaje na svim ključnim tržištima.

Prema rezultatima bez jednokratnih prihoda i troškova prodaje nekoliko brendova u Rusiji, rasli smo oko 20 posto. Glavni pokretači tog rasta bila su tržišta Rusije, Hrvatske i Ukrajine, a rasli su i svi naši ključni brendovi. Zajedničkim naporom svih zaposlenika ostvarujemo planove, unatoč izazovima i volatilnosti rublje koju smo doživjeli i ove godine. Najviše nas ohrabruju odlični rezultati prodaje, jer smo uspjeli zadržati, negdje i značajno povećati tržišne udjele, ali i svi ostali pokazatelji, od snažnog rasta EBITDA i smanjenja zaduženosti iz vlastite likvidnosti, do značajnog rasta profitabilnosti. Nastavak pozitivnog trenda očekujemo i u 2019. godini. 

Komentirajte prvi

New Report

Close