Vožnja na plin se prakticira već desetljećima, a posebno je postala popularna zadnjih 10-ak godina s rastom cijene goriva.
Hrvatima je uglavnom poznat ukapljeni naftni plin (LPG) koji se koristi u osobnim automobilima, dok se u teretnom prijevozu dosad nije ukorijenio stlačeni prirodni plin (CNG). No, sada je na razni EU pokrenuta inicijativa za uvođenje ukapljenog prirodnog plina (LNG) u teretni prijevoz. Radi se o istom energentu koji bi se pohranjivao u LNG terminalu na Krku, a tijekom 2018. napravit će se dvije punionice u Hrvatskoj, a do 2020. njih 11.
Nakon toga su u planu i punionice za brodove. U Hrvatskoj i Sloveniji će projekt izvoditi partnerski Butanplin Novigrad te slovenski Butanplin, koji su se jučer predstavili u Zagrebu, a vrijednost investicije je tri milijuna eura, od čega 50% iz EU fondova. Jedan od lidera LNG kamionske tehnologije je i Iveco kojeg u Hrvatskoj i Sloveniji zastupa pulski Benussi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu