Za kavoljupce nema straha usprkos svim gospodarskim previranjima u Hrvatskoj. Jer kompanija Franck, koja već 125 godina proizvodi kave i kavovine, i dalje uspješno drži lidersku poziciju na hrvatskom tržištu, stabilan je brand među potrošačima i dobro posluje usprkos svim potresima oko Agrokora.
Naime, Franck grupa u prvoj polovici ove godine, unatoč padu prodaje kroz kanale Agrokora, bilježi rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je dodatno povećala prodaju i tržišne udjele u najznačajnijim kategorijama proizvoda, kako u Hrvatskoj, tako i na najvećim izvoznim tržištima.
Zahvaljujući odgovornom pristupu u upravljanju rizicima i uspješnom poslovanju izvan Agrokorovih prodajnih kanala, kompanija je u drugome kvartalu u Hrvatskoj uspjela dodatno povećati prodaju u kategoriji mljevene kave za 5,4 posto količinski i 3 posto vrijednosno. Na slovenskom tržištu kompanija također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. U odnosu na prošlu godinu ostvaren je količinski rast prodaje od 3 posto i 1,2 posto vrijednosno.
I na ostalim izvoznim tržištima Franck bilježi značajan rast prodaje.
Uz tržišta Srbije i Crne Gore na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno je ojačana regionalna prisutnost u Albaniji, Makedoniji i Kosovu gdje je kompanija jedan od lidera u HoReCa kanalu. Upravo u kategoriji mljevene kave Franck sa cjelokupnim asortimanom drži 60 posto tržišta.
Proslavite Međunarodni dan kave uz Franck
Hrvati svoju kavu toliko vole da je popiju čak 5,1 kilograma po glavi stanovnika godišnje, a jedna od najdražih kava u Hrvata je Franck. Poziciju na tržištu koju su uspjeli očuvati proteklih desetljeća osiguravaju stalnim inovacijama i razvojem novih proizvoda.
Potrošači stalno traže inovacije, ali neki brandovi svoje mjesto uspijevaju zadržati godinama zahvaljujući kvaliteti. U takve proizvode svakako se ubraja legendarna Ciglica, 250 grama Jubilarne Franckove mljevene kave u crvenom pakiranju, koja odolijeva svim promjenama. Ona danas znači nostalgiju, ali i kvalitetu i postojanost na koju se kupci mogu osloniti. Ciglica je nezaobilazan dio poklona, kao što je Franck sa svojim kavama nezaobilazan dio druženja s obitelji i prijateljima.
Koliko upravo kupci znače kompaniji, Franck im želi pokazati ove nedjelje, 1. listopada, za Međunarodni Dan kave. Naime svi oni mogu doći u kafić Johann Franck na središnjm zagrebačkom trgu i uživati. Od deset do podneva, svi koji vole svoju vikend kavicu, mogu je pijuckati potpuno besplatno!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu