Prvi čovjek vodeće hrvatske turističke kompanije ima s čime biti zadovoljan. Valamar Riviera kontinuirano potvrđuje svoju lidersku poziciju kroz rast poslovanja i ulaganja u hrvatski turizam. Ukupna ulaganja Valamara dosegla su 5 milijardi kuna, od čega 4,3 milijarde u podizanje kvalitete hotela, ljetovališta i kamping ljetovališta te 700 milijuna kuna u akvizicije i širenje. Godišnje Valamar ostvari preko 6 milijuna noćenja u 34 hotela i 15 kampova u top destinacijama duž jadranske obale, a odnedavno u Valamar hotelu možete odsjesti i u Austriji.
Naime, Valamar je ovo ljeto napravio prvi iskorak u internacionalizaciji poslovanja akvizicijom hotela na poznatom austrijskom skijalištu Obertauern. Ove godine predstavljena je i nova brend strategija te brend identitet Valamara pod sloganom „All You Can Holiday“, čime je predstavljen prvi ozbiljan hrvatski hotelijerski brend na domaćem i međunarodnom tržištu.
Ovogodišnji rezultati nastavit će rasti dvoznamenkastim stopama te će tako Valamar ostvariti gotovo dvije milijarde kuna prihoda i operativnu dobit od oko 700 milijuna kuna. Ovu godinu obilježili su i izuzetno dobri rezultati predsezonskog poslovanja čime je Valamar potvrdio da kroz značajna ulaganja u proizvode i usluge više dodane vrijednosti kao i razvoj destinacijske ponude možemo kvalitetno produljiti sezonu.
Valamar je ove godine proglašen najpoželjnijim poslodavcem u turizmu u Hrvatskoj za što je zaslužan i veliki iskorak u vidu ukupnog povećanja plaća za čak 11 posto, zajamčenog minimalnog neto primanja od 5000 kuna mjesečno, te poboljšanje smještaja i ostalih uvjeta rada. Prosječna plaća u Valamaru progresivno raste već niz godina, a u 2017. iznosila je 8471 kuna (bruto 1) što je 27 posto više od prosjeka industrije.
Nova zapošljavanja
U protekle tri godine Valamar je otvorio više od 2300 novih radnih mjesta, te je u vrhu sezone u Valamaru radilo više od 6600 djelatnika. U protekle dvije godine uloženo je oko 60 milijuna kuna u smještaj za sezonske radnike, pa je tako ove godine otvoren već četvrti hotel za zaposlenike „Kuća Valamar“. Sve to u godini koja, unatoč konačnim plusevima, nije bila ni jednostavna ni laka. I u Valamaru, gdje su u tijeku investicije vrijedne 752 milijuna kuna, priznaju kako je tijekom 2018. nakon nekoliko godina povećane potražnje za Hrvatskom, uslijedila stagnacija rasta turističke potražnje tijekom ljetne sezone.
Odgovorno poslovanje
Kompanija koja u svojim hotelima, ljetovalištima i kampovima može ugostiti više od 57.000 gostiju dnevno, a tijekom godine više od milijun, sve je to prebrodila bez potresa, mirno nastavljajući niz uspješnih sezona. Tko si ne bi poželio menadžera koji uspješno kormilari velikim turističkim brodom i kad tržišne vode postanu nepredvidive i nemirne, kad ih zatalasa povratak turističke velesile Turske, kao što se to dogodilo ovog ljeta? Za Željka Kukurina, koji Valamar Rivieru vodi od lipnja 2015., može se reći i više od toga.
Za njegova mandata vrijednost kompanije je porasla za 75%, a Valamar je jedna od najjačih dionica na Zagrebačkoj burzi. Kukurin na čelu Valamara uspješno provodi poslovnu filozofiju u kojoj se uspjeh turizma počiva na razvoju održivog i društveno odgovornog poslovanja, uz istovremeno ulaganje i razvoj turističkog proizvoda, djelatnika i destinacija. U društveno odgovorno poslovanje samo je u prošloj godini uloženo 5 posto prihoda. Inače, Kukurin tijekom svoje gotovo dvadesetogodišnje turističke karijere u toj kompaniji nije radio svega pet godine. Poslovnu je karijeru započeo 2000. kao pripravnik u Rivijeri Poreč, članici grupacije Valamar. Od 2003. do 2009. obnašao je različite menadžerske poslove u prodaji i marketingu Valamara te je bio zadužen za razvoj niza strateških projekata u grupi. Od 2010. do 2014., predsjednik je Uprave umaškog Istraturista, da bi se 2015. ponovno priključio Valamaru čije je poslovanje kvalitetno reorganizirao. Povjerenje u kompaniju iskazao je i kupivši Valamarove dionice koje posjeduje i više od 21.000 malih dioničara u Hrvatskoj.Rođen je 1974., diplomirao je 1999., a 2003. i magistrirao na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu i postao magistar znanosti u marketingu. Prije osam godina završio je i studij internacionalnoga menadžmenta na studiju EMBA na Sveučilištu Bocconi u Milanu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu