S obzirom na deficit radnika u turizmu, ovisnost o ljudskom čimbeniku tvrtke stavlja pred brojne izazove te je stoga fokus potrebno usmjeriti na kvalitetan profesionalni razvoj djelatnika. Poslodavci ističu kako sve teže zadržavaju svoje ljude, ističu kako iz međugeneracijskih razlika na poslu proizlaze brojni konflikti, žale se da djelatnici nemaju osnovne stručne i meke vještine potrebne za rad u turizmu itd.
Kako bi se ti, i brojni drugi problemi u turizmu, sveli na što je moguće manju mjeru, Mirakul Edukacijski centar je s vodećim HR stručnjacima u turizmu osmislio i pokrenuo Turističku Akademiju, specijalistički edukacijski program s ciljem razvoja potrebnih kompetencija kod sadašnjih i budućih turističkih djelatnika na svim hijerarhijskim razinama. Sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne)dobrih praksi način su na koji će polaznici uz širu perspektivu određenih tema imati priliku razvijati vještine i znanja koja su im važna za njihovu i organizacijsku uspješnost. Svi predavači iza sebe imaju bogato predavačko i iskustvo u turističkoj djelatnosti.
U razdoblju od 1. veljače 2018. do 27. travnja 2018. svi zainteresirani imaju mogućnost, u Hotelu Jadran u Rijeci, educirati se o ključnim područjima poslovanja u turizmu i to kroz 6 edukacijskih područja (upravljanje ljudskim potencijalima, destinacijski management, digitalni marketing, financije, prodaja, soft vještine) odnosno 20 seminara:
Upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu (1. veljače 2018. – 8. ožujka 2018.)
Razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kod zaposlenika u turizmu
Organizacijski sustav motiviranja i nagrađivanja u turizmu
Upravljanje i zadržavanje talenata u turizmu i proces stvaranja lidera na radnom mjestu
“Različitosti kao prednosti“ – Upravljanje međugeneracijskim razlikama na radnom mjestu u turizmu
Destinacijski management (2. veljače 2018. – 27. travnja 2018.)
Menadžment manifestacija u turizmu – upravljanje poslovnim manifestacijama
Kreiranje turističkog proizvoda
Menadžment manifestacija u turizmu – upravljanje kulturnim manifestacijama
Održivo upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu – Kako postići sinergiju svih dionika turizma?
Održivi razvoj destinacije
Digitalni marketing za turističke organizacije (9. veljače 2018. – 22. ožujka 2018.)
Strategija nastupa turističkih tvrtki na društvenim mrežama
Pisanje za web: blogova, opisa proizvoda/usluga,newslettera
Google AdWords i Analytics za turističke tvrtke
Upravljanje financijama u turizmu (1. – 15. ožujka 2018.)
Upravljanje prihodima u turizmu
Kontroling u turizmu
Prodaja u turizmu (9. ožujka 2018. – 20. travnja 2018.)
Motiviranje pojedinaca i timova u turizmu
Upravljanje odnosima s klijentima i razumijevanje tipova klijenata u turizmu
Interpersonalna komunikacija u prodaji (turizmu)
Soft vještine u turizmu (12. – 19. travnja 2018.)
„Uvedi me u posao“ – Stručne i meke vještine potrebne za rad u turizmu
Komunikacija s „teškim“ klijentima
Poslovna komunikacija i bonton u turizmu.
Polaznici mogu upisati kompletan program Turističke Akademije (svih 20 modula), pojedino specijalističko edukacijsko područje (npr. samo Upravljanje ljudskim potencijalima u turizmu) ili samo pojedini modul (npr. Razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kod zaposlenika u turizmu).
Trenutno je u tijeku poseban promotivni popust 15% za prijave i uplate do 10. siječnja 2018.
Više informacija o Turističkoj Akademiji, sadržaj pojedinih modula, termine održavanja i predavače, te mogućnosti prijave na program, možete pronaći na službenoj web stranici.