Movo mobilni ured, inovacija tvrtke Sobočan iz Murskog Središća, osvojio je nagradu Best of Best na međunarodnom natjecanju Iconic Awards 2021: Innovative Interior koju dodjeljuje Njemačko vijeće za dizajn.
U pitanju je inovacija koja pri radu od kuće omogućuje profesionalne radne uvjete, a ujedno je i atraktivan dizajnerski element. Ovaj mobilni ured zauzima minimalan prostor, a korisniku osigurava maksimalan komfor pri obavljanju radnih zadataka.
Po završetku rada se vrlo jednostavno zatvori, po potrebi i zaključa te odgura. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, potpuno opremljen sa strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja.
Ideja za ovaj proizvod u tvrtki Sobočan ‘rođena’ je u proljeće ove godine, a u Movo mobilne urede razradio ju je dizajnerski tim tvrtke – Anamaria Burazin kao produkt dizajnerica, te arhitekti Mirna Jović i Jakov Fatović. Od ideje do realizacije i gotovog proizvoda bilo je potrebno samo četiri mjeseca, a već u prosincu stigla je ova prva velika međunarodna nagrada.
Nužna transformacija
Innovative Interior svake godine nagrađuje najbolja dizajnerska rješenja u industriji namještaja koja predstavljaju nove trendove u industriji, a Movo mobilni ured koji je osvojio žiri u konkurenciji rješenja iz cijelog svijeta, ističe se upravo po inovativnosti i prilagodbi novim trendovima.
Naime, pandemija koronavirusa nametnula je nužnu transformaciju naših radnih i životnih prostora, a Movo je odgovorio na izazove funkcionalnosti i udobnosti rada od kuće.
“Prva faza u razvoju proizvoda bilo je istraživanje koje smo proveli među svojim zaposlenicima i klijentima kako bismo iz prve ruke saznali što je zapravo najveći nedostatak rada od kuće i radnog prostora. Istraživanje je pokazalo da većina ljudi nema adekvatno radno mjesto u svom domu te da za rad koriste kuhinjske stolove, šankove, sofe…
Ionako ograničavajući stambeni kvadrati nemaju često nemaju prostora za radnu zonu koja se koristi samo povremeno. Sve ove godine usavršavali smo se u proizvodnji i razvijanju proizvoda te je sada napokon došao trenutak da sva ta znanja implementiramo u dizajn vlastitog proizvoda.
Izazov je bio dizajnirati i razviti potpuno novu liniju i stvoriti brend u vrlo kratkom roku”, objašnjava Dejan Sobočan, izvršni direktor tvrtke Sobočan te ističe kako su iznimno zadovoljni interesom koji raste iz dana u dan, kao i prodajnim rezultatima.
Krenuli su i s promotivnim aktivnostima na ciljanim tržištima te vjeruju kako će zanimanje i potražnja za Movom u skorije vrijeme značajno rasti.
“Najveći interes imamo na njemačkom tržištu, što je bilo i očekivano s obzirom na to da smo ga i definirali kao naše primarno ciljano tržište te smo na tom tržištu najprije krenuli s promocijama”, objašnjavaju iz tvrtke.
Inače, ovu obiteljsku tvrtku vode Franjo Sobočan te njegovi sinovi Nikola i Dejan, a iza njih je, kažu, više od 8000 realiziranih projekata, od 200 arhitektonsko-dizajnerskih, šest proizvodnih hala, 1,5 milijuna kvadrata opremljenih poslovnih prostora te realizirane projekte u više od 20 država diljem svijeta.
Tvrtka je to koja je u 20 godina poslovanja izrasla u ozbiljnog “igrača” na europskom tržištu kada je riječ o dizajniranju, projektiranju i proizvodnji opreme za prodajne i poslovne prostore, a imaju 200-tinjak zaposlenika.
Zadnja značajnija investicija, vrijedna 300.000 eura, bila im je kupovina linije za lakiranje drvenih elemenata, odnosno ulaganje u stroj koji je omogućio još kvalitetnije izvođenje radova.
“Više od 50 posto svojih godišnjih prihoda ostvarujemo na izvoznim tržištima kao autorizirani partner svjetskih, renomiranih brendova. Pritom, najznačajnija izvozna tržišta su ona njemačkog govornog područja; Austrija, Njemačka i Švicarska te ostale zemlje zapadno-europskog tržišta.
Listu poslovnih partnera u ovoj godini proširili smo s velikim brojem klijenta među kojima su i Harvey Norman, Crocs Europa, Drogerie Markt, Sana Labor Slovenija, Wespa Spaces, Petrol, RascoKoalinovec, Lukoil i mnogi drugi. Također, nastavili smo dugogodišnju suradnju s Valamarom, Maistrom, Mol Grupom, Intersportom te TAF-om”, kaže Sobočan.
Novi strojevi, solarna elektrana…
Osim inovacije Movo koju su nedavno izbacili na tržište, ove su godine osvježili i vizualni identitet i iz naziva tvrtke isključili naziv ‘Interijeri’ kako bi se jasnije predstavili širinu usluga koje pružaju, kapacitete i mogućnosti.
“Ovu godinu iskoristili smo i za unaprjeđenje internih procesa te smo započeli digitalnu transformaciju poslovanja koja je danas važan element uspjeha i razvoja. Među novim IT rješenjima koje smo uveli je implementacija ERP sustava, a za nova digitalna rješenja ove smo godine investirali 230 tisuća kuna.
Također, kroz snažniji fokus na marketing i odnose s javnošću, želimo osnažiti svoju prepoznatljivost na domaćem i stranom tržištu.
Sve to prati i fizičko uređenje ureda, kroz bolju funkcionalnost radnog mjesta. Nadalje, ove smo godine nastavili ulaganja u proizvodnu infrastrukturu kako bi sljedeću godinu dočekali još spremniji i konkurentniji.
To se odnosi na kupnju novih strojeva, vozila, dogradnju jedne proizvodne hale te izgradnju vlastite trafostanice za instaliranje sunčane solarne elektrane Sobočan koja će uslijediti na proljeće 2021.”, poručuje Dejan Sobočan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu