Tri dana pečemo, dva dana rješavamo papirologiju i imamo jedan konkretan problem

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 30. studeni 2016. u 09:45
Andreja Rosandić i Tijana Bogdanović, suvlasnice Granolice/Davor Puklavec/PIXSELL

Sirovine za svoju Granolicu Andreja Rosandić, Tijana Bogdanović i Barbara Hojski žele kupovati od OPG-ova.

Nakon mjeseci pripreme tri su poduzetnice ovih dana iskoračile na tržište organske hrane koje svakodnevno dobije po nekoliko novih članova, pri tome se susrevši gotovo sa samo jednim, ali konkretnim problemom – kako do sirovina. Andreja Rosandić, Tijana Bogdanović i Barbara Hojski stoje iza novog gastro brenda nazvanog Granolica koji se upravo predstavlja u Zagrebu.  Radi se o mješavini zobenih pahuljica, orašastih proizvoda, sušenog voća, začina i domaćeg meda koje se nudi u nekoliko pakiranja različite gramaže pri čemu najskuplja varijanta od 375 grama košta šezdeset kuna. 

I proteinske pločice
U planu je izrada i manjih proteinskih pločica cjenovnog ranga oko 15 kuna, a ono što ovaj proizvod razlikuje od ostalih na tržištu postupak je pripreme, vrsta korištenih namirnica te činjenica da je svako pakiranje ručni rad. "S obzirom na to da baratamo s orašastim plodovima koji su vrlo čest alergen svjesne smo da tu gubimo dio tržišta. S druge strane, naš proizvod upravo stoga ima i vrlo dug rok trajanja tako da prevelik gubitaka u tom segmentu ne bismo trebale imati. Želja nam je postati i dijelom školske prehrane jer nudimo nutritivno bogat međuobrok", kaže direktorica razvoja Andreja Rosandić.

Namirnice za Granolicu trenutno nabavljaju od distributerskih tvrtki sektora orašastih plodova, ali je ideja da u budućnosti kupuju izravno od OPG-ova i malih proizvođača. "Upravo se nabava namirnica pokazala problematičnom jer se na tržištu nalazi velika većina uvoznih plodova, dok lokalni proizvođači ne mogu u svako doba godine imati dovoljne količine materijala. Cijene badema i oraha će uoči Božića skočiti jer raste potražnja za njima, a alternativa su nam rumunjski orasi", dodaje A. Rosandić. Ipak, unatoč ograničenim dobavnim resursima, pokazalo se da u jednom danu njih tri u malom goričkom pogonu mogu proizvesti i do 25 kilograma Granolice.

"Radimo tako da tri dana tjedno pečemo, a dva dana rješavamo papirologiju", pojašnjava A. Rosandić. Kaže i da na njihov proizvod kupci najbolje reagiraju na sportskim natjecanjima, ali i da će se Granolica kao zanimljiv gurmanski dar naći na štandovima prvog božićnog sajma u zagrebačkoj Martićevoj ulici, Design District Adventa, koji počinje 1. prosinca. 

Bez aditiva i šećera
Iz CDS-a poručuju da ih je na suradnju motiviralo to što je riječ o proizvodu s oznakom jedine hrvatske granole pripremljene postupkom tostiranja i pečenja, bez dodanih aditiva i rafiniranih šećera, koja se proizvodi kroz model socijalnog poduzetništva. "Granolica je zdrav obrok, izuzetno kvalitetan, kreativno upakiran. Navedeno se savršeno uklapa u Market u Martićevoj, koji u okviru mnoštva gradskih adventskih manifestacija želi ponuditi nešto više. Također, naše događanje s pregršt sadržaja za najmlađe želi promovirati zdrave obroke kao što su bezglutenski kolači i sendviči, pa tako i Granolicu", za Poslovni dnevnik komentirala je menadžerica za komunikacije CDS-a Jelena Slavujević.

Komentirajte prvi

New Report

Close