Trebamo izaći izvan okvira da bi bili prepoznati

Autor: Ivan Tominac , 26. svibanj 2021. u 22:00
Davor Bruketa/TOMISLAV MILETIĆ/PIXSELL

“Cijela poanta je u tome da radite nešto što nitko drugi ne radi. Svoje ambicije postavite na rub izvedivosti, jasno artikulirajte ambicije i kuda želite ići”.

Ono nešto po čemu ste drugačiji od drugih, mora biti važno nekoj osobi, kompaniji ili zemlji. To je polazna misao kojom je Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić&Gray započeo govoriti o temi brendiranja Hrvatske kao ulagačke destinacije.

Pritom nije stvar uvijek reklamne kampanje, već načina koji se nešto radi. Prije nekoliko mjeseci, dodaje Bruketa, lansirali su vrhunski slovenski pjenušac na regionalno tržište, a umjesto reklamne kampanje intervenirali su u sam proizvod.

Vodeći se informacijom da danje svjetlo može utjecati na aromu pjenušca, proces proizvodnje preselili su u noć, a čak su i samu ambalažu i testiranje okusa napravili u potpunom mraku. Takav pristup rezultirao je šest puta većom maloprodajnom cijenom, a proizvod je postao svjetski prepoznat.

To je jasan dokaz da se za privlačenje investicija treba usuditi pobjeći iz okvira školskog, a konsenzus oko toga je prvi korak postizanja bilo kakvog uspjeha.

“Estonija je preko skoro tri desetljeća postigla društveni konsenzus oko toga da želi biti digitalno najpismenije društvo na zemlji, iako su se mijenjale političke garniture.

Danas Estonija privlači investitore na tragu svog brenda”, rekao je Bruketa.“Cijela poanta je u tome da radite nešto što nitko drugi ne radi. Svoje ambicije postavite na rub izvedivosti, jasno artikulirajte ambicije i kuda želite ići”, zaključio je Bruketa.

Komentirajte prvi

Sponzori

Partner
Partner
Partner
Analitički partner

New Report

Close