Subotu su Tokićevi zaposlenici iskoristili za volontiranje u sklopu projekta „72 sata bez kompromisa“, koji promiče solidarnost, zajedništvo, kreativnost i volonterski duh. Svojim doprinosom u vidu radne akcije pomogli su Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece «MALI ZMAJ» da stane na noge nakon nedavne poplave. Tvrtka Tokić je u ponedjeljak ugostila gospodina Petera Altmaiera, njemačkog ministra gospodarstva, kojem su pokazali kako implementiraju inovacije i digitalnu transformaciju u svakodnevnom poslovanju. Kao uvod u Tokić Expo sajam, odnosno večer uoči istog, organizirali su Gala večeru za svoje partnere i dobavljače asortimana kako bi im pružili više informacija o strateškim i poslovnim planovima koje su uspješno proveli u djelo te planovima za budućnost. Poseban naglasak stavili su na inovacije i tehnologije koje već koriste i koje će implementirati u bliskoj budućnosti pod zajedničkim nazivom – Tokić 4.0. Sjajan tjedan nastavili su u subotu s Tokić Expo sajmom, koji je posjetilo više od 4.000 mehaničara, njihovih vjernih kupaca. Tokić se niti tu nije zaustavio. Njihovi predstavnici su već u nedjelju sletjeli u London, gdje je Londonska burza organizirala prestižni ELITE Day. Važno je naglasiti kako je Tokić jedna od top 50 svjetskih i jedina hrvatska kompanija prepoznata kao „The Future Shapers“ od strane ELITE zajednice.
Tokić se priključio projektu 72 sata bez kompromisa
Tokić već drugu godinu za redom sudjeluje u međunarodnom volonterskom projektu „72 sata bez kompromisa“, koji promiče solidarnost, zajedništvo, kreativnost i volonterski duh. Projekt se provodi u 10 europskih zemalja od kojih je jedna i Hrvatska. Tokićev tim zasukao je rukave u subotu i pomogao stati na noge Društvu za poboljšanje kvalitete života siromašne i nezbrinute djece «MALI ZMAJ» nakon nedavne poplave. Proveli su pravu radnu akciju u sklopu koje su nosili kutije, slagali stvari na police te pomagali s krečenjem prostora.
Posjet njemačkog ministra gospodarstva Tokiću
Dan nakon završetka 72 sata bez kompromisa, Tokić je posjetio njemački ministar gospodarstva – gospodin Peter Altmaier. Njegovu posjetu uveličali su: gospodin Darko Horvat, hrvatski ministar gospodarstva, maloga i srednjega poduzetništva i obrta, dr.sc. Gordan Grlić Radman, hrvatski ministar vanjskih i europskih poslova, delegacija članova Bundestaga, odnosno njemačkog parlamenta, predstavnici renomiranih njemačkih kompanija, Veleposlanstvo Savezne Republike Njemačke te Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora. Tokić je izabran za ovaj važan posjet kao primjer inovativne kompanije, koja uspješno implementira inovacije i digitalnu transformaciju u svakodnevnom poslovanju. Svoje goste proveli su kroz svoj logističko distributivni centar u Sesvetama, gdje je Zdenka, kolaborativni autonomni robot Gideon Brothersa, izazvala veliko oduševljenje. Podsjetimo, upravo je Tokić prvi u Europi uveo jedan takav robot u svoje skladište.
Gala večera u zagrebačkom hotelu Sheraton
Večer uoči Tokić Expo sajma, Tokić je ugostio svoje poslovne partnere u prekrasnom hotelu Sheraton. Ukusnu večeru začinili su zanimljivim informacijama o poslovnim i strateškim planovima koje su uspješno proveli, ali i svemu onome što tek planiraju provesti u djelo. Poseban naglasak stavili su na Tokić 4.0., odnosno inovacije i tehnologije koje već koriste te koje će implementirati u bliskoj budućnosti zahvaljujući timu stručnjaka za razvoj i digitalnu transformaciju.
Svojim predavanjem, večer je uveličao i gospodin Stephan Bens, direktor marketinga i digitalizacije ATR-a, koji je upoznao uzvanike s trenutnom situacijom na tržištu auto dijelova te trendovima koje skora budućnost donosi. Ugostili su i dr.sc. Edina Koču iz Gideon Brothersa, koji je svima okupljenima predstavio njihovu inovaciju u vidu kolaborativnog autonomnog robota, čiji je prvi korisnik i sam Tokić.
Kako je sama Gala večera održana povodom Tokić Expo sajma, iskoristili su priliku za zahvalu svim partnerima koji su svojoj prisutnošću i ponudom omogućili mehaničarima da tijekom dnevnog dijela sajma dođu do željenih informacija iz prve ruke.
Veliko iznenađenje večeri bila je i donacija DVD-u Vinica te PGD-u Vitomarci. Naime, već na samome ulasku u prostor Sheratona, Tokić je svoje poslovne partnere upućivao da se potpišu na veliku crnu ploču. Tokićevo društveno odgovorno poslovanje dobilo je novi nastavak, a prekrasnu humanitarnu priču koja stoji iza svakog potpisa predjsjednik uprave gdin Ivan Gadže je otkrio pred sam kraj večeri. Naime, za svaki prikupljeni potpis uzvanika, Tokić je donirao 100 kuna hrabrim vatrogascima, koji su pravi primjer uspješne suradnje dviju zemalja, Hrvatske i Slovenije. Ova dva dobrovoljna vatrogasna društva pravi su primjer visoka posvećenost poslu, brige o zajednici, kontinuiranog nadograđivanja i dijeljenja znanja, učenja novih tehnika, nesebičnog prenošenja znanja na građane kao i snažan timski duh. Uručenu donaciju iskoristit će za kupovinu defibrilatora, što će im omogućiti da prošire svoju opremu.
Putovali su kroz prošlost, sadašnjost i budućnost na Tokić Expo sajmu
Ovogodišnji Tokić Expo sajam omogućio je posjetiteljima istinski „Povratak u budućnost“, 26. listopada u prostoru Zagrebačkog Velesajma. Posjetilo ga je preko 4000 mehaničara, a svoja vrata otvorio je točno u podne rezanjem crvene vrpce od strane učenika Srednje strukovne škole Velika Gorica.
Ispred samog sajma posjetitelje su tijekom cijelog dana dočekivali članovi Tokić Racing Teama, sa spremim odgovorima na sva pitanja o utrkama i performansama svojih vozila. Već u samom predvorju posjetitelji su ostajali bez daha pri samom pogledu na izloženi legendarni DeLorean, koji se savršeno uklapio u temu sajma. Upravo je on, zajedno s 13 ostalih retro vozila, kao što su Fićo, Buba, Mercedes-Bens 170 S Cabriolet, Piaggio Vespa 150 GS te BMW R 25/2, prigodnom scenografijom i 40 pin-up hostesa privukao poglede znatiželjnika i uveo ih prekrasnu, retro atmosferu na samom događaju.
Veliko oduševljenje posjetitelja izazvala je i retro mehaničarska radionica uz koju su se mehaničari s nostalgijom prisjetili kako je njihov radni prostor nekada izgledao. Tokić je otišao korak dalje i sa svojom poslovnicom na Tokić Expo sajmu. Posjetitelji su mogli prošetati kroz prošlost u retro dijelu poslovnice, iskoristiti primamljive sajamske popuste u dijelu posvećenom sadašnjosti te zaviriti u Tokić poslovnicu u budućnosti.
Cijeli prostor vrvio je s čak 59 štandova izlagača, koji su sve redom Tokićevi vrhunski dobavljači dijelova i prateće opreme za osobna i gospodarska vozila te motocikle. Posebno iznenađenje skrivali su izlagački prostori Schaefflera, ZF Aftermarketa, DriVa, Ate i Continentala, gdje su karikaturisti posjetiteljima omogućili da sa sajma ponesu i trajnu uspomenu.
Prave zanimljivosti posjetitelje sajma očekivale su i u TQ korneru, gdje je ljubazno osoblje pružalo više informacija o rastućem asortimanu TQ robne marke koja nakon desetljeća afirmacije na hrvatskom tržištu raspolaže asortimanom od čak 6000 artikala za osobna i komercijalna vozila. TQ brend najčešći je izbor hrvatskih vozača, kao i najprodavaniji brend tvrtke Tokić u Hrvatskoj i regiji. Besprijekorna kvaliteta zasnovana je na provjerenim i pouzdanim europskim izvorima, a prvi na tržištu uspijeva ponuditi proizvode za nova vozila čime pokrivaju potrebe čak 98% svih osobnih vozila na europskim cestama te predstavlja pravi „value for money“. Pored izloženih TQ artikala, od kojih su najveće zanimanje pobudili kočioni diskovi i disk pločice s potpisom renomiranog proizvođača Zimmermann, velika atrakcija svakako je bila i Tokić fotkaona s prigodnim retro pozadinama.
Jedno od zanimljivih i dinamičnih događanja na sajmu svakako je bilo natjecanje učenika, a potom i iskusnih mehaničara u skidanju i ponovnom montiranju prednjih kotača automobila, koje se održalo u izložbenom prostoru Tokić edukacijskog centra – TEC. Najbrže su nagradili stručnim seminarima za koje vjerujemo da će pobjednicima pomoći dodatno nadograditi njihovo bogato znanje, a svi zainteresirani posjetitelji mogli su se predbilježiti za slušanje TEC stručnih seminara uz poseban sajamski popust.
Točno u 18 sati posjetitelji Tokić Expo sajma otputovali su vremeplovom na zabavu u budućnosti, koju je svojim divnim glasom otvorila Mia Negovetić Hrvatskom himnom. Mehaničarima i ostalim posjetiteljima sajma trendove u vidu digitalne transformacije industrije, približili su kratkim predavanjem Marko Brkljačić, direktor odjela Digitalnih transformacija tvrtke Tokić te Andrija Topić, izvršni direktor razvoja poslovanja tvrtke Tokić.
Tokić je iskoristio priliku kako bi se zahvalio svojim premium partnerima B2B programa vjernosti namijenjenom mehaničarima, a poznatijem pod nazivom TKLUBzaTOPkupce. Upravo iza tog projekta stoji još jedan primjer društveno odgovornog poslovanja, kojim Tokić nastoji vratiti zajednici ukazano povjerenje. Naime, Tokić je po završetku perioda prikupljanja bodova obračunao sve skupljene bodove unutar kluba, koje su skupili članovi, te je za svakih prikupljenih 100 bodova donirao 1 kunu Srednjoj strukovnoj školi Velika Gorica. Donacija je uručena zamjeniku ravnatelja škole na samome sajmu, a pomoću nje omogućeno je opremanje školske radionice didaktičkom opremom te raznim alatima potrebnim za bolje učenje i napredovanje samih učenika. Zahvalnicu za doprinos i vrhunske rezultate uručili su i najistaknutijim članovima Tokić Racing Teama, a posjetitelje su zabavili i Božanstvenom komedijom. Zabave do kasnih noćnih sati nije nedostajalo za koji su bili zaslužni klapa Stine i tamburaški sastav Gazde.
Tokić: jedina hrvatska tvrtka prepoznata kao Future Shapers
„Povratak u budućnost“ i kraj tjedna Tokić je zaključio odlaskom na ELITE Day u Londonu u organizaciji Londonske burze. ELITE program predstavlja svojevrsni ekosistem za najambicioznije privatne kompanije, koje prolaze kroz strukturirane korake za ostvarenje nove razine razvoja i kapitala uzimajući u obzir specifične izazove koji im se mogu stvoriti na putu. Tokić je član ELITE zajednice od 2018. godine, a svojim prisustvom na ELITE Dayu pronašli su se u društvu najistaknutijih poduzetnika, partnera i dionika ove svjetske zajednice. Posebno je zanimljivo priznanje koje su dobili od strane ELITE programa, kojim su prepoznati kao „The Future Shapers“. Riječ je o top 50 kompanija, koje provode disrupciju na tržištima u sklopu kojih posluju, uvode nove inovacije te kroz transformacije mijenjaju industriju, a uz to postižu zavidne poslovne rezultate te financijski rast. Tokić je jedina hrvatska tvrtka koju krasi ovaj naziv, a razlog tome leži u činjenici da svojim načinom poslovanja kontinuirano potiču razvoj inovativne i otvorene kulture koja potiče promjene u svim segmentima poslovanja, posebice kroz Tokić 4.0 tehnologije.