Tradicionalni bogati slovenski blagdanski kolač, vrlo sličan hrvatskoj orahnjači, postao je slavan i u svjetskim razmjerima kad je Papa 25. svibnja, prilikom audijencije za američki predsjednički par u Vatikanu, Melaniju šaljivo upitao čime hrani supruga, da li poticom, čime je slovenskoj deliciji osigurao globalnu prepoznatljivost.
Babič svojim budućim američkim kupcima obećava da će "The Potica" koju za njega peče partnerska firma Sastela, imati isti okus kakvog se sjeća papa Franjo, kad su ga njome počastili prijatelji, argentinski Slovenci, dok je živio u rodnom Buenos Airesu.
"The Poticu" ćemo u SAD-u prodavati kao duboko smrznuti proizvod jer su Amerikanci na to navikli, ali iz posve prirodnih sastojaka i bez konzervansa jer kupci na to tamo jako paze, kazao je Babič za novi broj ljubljanskog tjednika "Mladina".
Već imamo brend, ambalažu i prototip proizvoda kojim su se oduševili naši iseljenici u SAD-u, a uskoro očekujemo i dozvolu američke agencije za hranu i lijekove (FDA) da krenu prve pošiljke, kaže Babič.
Slovenska orahnjača koju su proslavili papa Franjo i Melania Trump prodavat će se u SAD-u kao smrznuti desert, zahvaljujući poduzetniku iz Ljutomera Borutu Babiču, direktoru tvrtke IR Pharma i šefu projekta “The Potica goes to America”, kako je nazvao svoju promotivnu kampanju osvajanja velikog američkog tržišta tom slasticom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu