Telefonska prodaja i kako povećati kvalitetu usluge

Autor: Poslovni.hr , 26. lipanj 2018. u 09:50
Foto: Fotolia

Kako uvjeriti kupca da je naš proizvod bolji od drugih na tržištu? Djeluje komplicirano? I nije toliko – ako se poštuju “pravila igre”

Nije lako prodati proizvod i uslugu telefonski, ako je kupac ne može dodirnuti, pogledati i isprobati.

Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevni poslovni seminar u suradnji sa vrhunskim stručnjakom za telesales koji ima više od desetljeća iskustva u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, B. Živković mag.edu.

  • Naučit ćemo trikove uspješnog vođenja razgovora s klijentima – novima i postojećima. 
  • Kako zainteresirati slušatelja, zadržati fokus i pažnju te potaknuti na suradnju.
  • Naučit ćemo kako osvojiti novog kupca, zadržati postojećeg, pridobiti izgubljenog, i pritom povećati njihovo (i Vaše) zadovoljstvo.
  • Razlike između dolaznih i odlaznih poziva, prodaje i podrške te koje su najčešće greške i kako iz izbjeći.
  • Kako vještom komunikacijom riješiti reklamacije, pritužbe i smiriti nezadovoljnog korisnika.
  • Svakodnevni rad s klijentima uzrokuje stres, kako ga umanjiti i podići razinu samopouzdanja svojih zaposlenika.

Seminar je namijenjen svima koji svakodnevno komuniciraju sa klijentima i žele umanjiti stres, povećati vještinu poslovnog telefonskog komuniciranja te time i povećati razinu kvalitete pružene telefonske usluge, voditeljima odjela i timova, zaposlenicima u odjelima prodaje, podrške kupcima, naplate, reklamacija kao i svim ostalim administrativnim područjima.

Brzo, stručno, kvalitetno. 

Datum održavanja seminara je 19.7.2018. u Zagrebu.

Ne propustite! Broj mjesta je ograničen. Male grupe garantiraju interaktivne vježbe, konkretne primjere iz prakse i aktivno sudjelovanje svih polaznika seminara.

Za svakog drugog polaznika iz iste firme, odobravamo 50% popusta na kotizaciju. 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Za dodatne informacije i rezervaciju mjesta obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

3 savjeta za uspješnu telefonsku komunikaciju pročitaj više OVDJE

Komentirajte prvi

New Report

Close