Talijani za milijun eura preuzeli hrvatsku tvrtku osnovanu prije manje od pet godina

Autor: Bernard Ivezić , 23. travanj 2020. u 07:11
Tradeticity je zagrebačka tvrtka, a razvila je softver za sljedivost u farmaceutskoj industriji CureSync/FOTOLIA

Inovativna zagrebačka tvrtka, osnovana je prije manje od pet godina, razvila je softver za sljedivost u farmaceutskoj industriji CureSync.

Antares Vision, spin-off tvrtka nastala sa Sveučilišta u Bresciji, iz Lombardije, a koja velike farmaceutske kompanije opskrbljuje vizualnim sustavima za kontrolu kvalitete, preuzela je za 7,87 milijuna kuna (1,04 mil. eura) 82,83 posto hrvatske tvrtke Tradeticity.

Inovativna zagrebačka tvrtka, osnovana je prije manje od pet godina, razvila je softver za sljedivost u farmaceutskoj industriji CureSync.

Tradeticity je 2016. godine IDC proglasio jednim od deset najboljih rješenja u serijalizaciji, odnosno jedinstvenom digitalnom označavanju lijekova na svijetu. IDC ga je smjestio uz bok sa SAP-om, Axwayjom i JDA-om.

Iste godine istaknuo ga je i Gartner u izvješću “Tržišni vodič za treking i serijalizacijske softverske proizvode za biomedicinu”.

U Hrvatskoj ga koristi PharmaS, a ima klijente i u inozemstvu. Prema podacima Fine, Tradeticity je u 2018. godini uprihodio milijun kuna uz gubitak od 572.868 kuna. Podaci za 2019. godinu još nisu dostupni.

U objavi transakcije navodi se da je akvizicija napravljena po procjeni da grupa Tradeticity, koja obuhvaća i tvrtku Tradeticity Service, vrijedi pet puta više od njenog EBIT-a, 1,61 milijun eura. Lidija Pozaić Frketić, direktorica Tradeticityja kaže da je ponosna što je tvrtku kupio tržišni lider Antares Vision.

“Uzbuđeni smo zbog novih mogućnosti i potencijala, omogućavaju nam brzu i nesmetanu integraciju, a time i brz izlaz na tržište”, zaključuje Lidija Pozaić Frketić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Svaka čast kompaniji ali kakva je to cijena preuzimanja. Pa toliko dobiju strani startupi u početnoj fazi investicije. Zar nije cilj kompanije narasti i onda se eventualno skupo prodati a ne prodati se brže bolje. Izgleda da mi još nemamo potrebno samopouzdanje za nastup na međunarodnom tržištu.

New Report

Close