Digitalna agencija Nivago iz Rijeke na tržištu digitalnog marketinga prisutna je već 21 godinu. S radom su započeli još davne 2001. godine. Iza njih je 21 godina rada te isto toliko godina praćenja trendova i veliki broj zadovoljnih klijenata. Počeli su u vrijeme kad je internet bio tek u povojima, a pronalazak klijenata tada nije bio lak zadatak. Mnoge digitalne agencije poput njih su odustale, a oni su nastavili sa započetim poslom te širili broj usluga i klijenata. Ono po čemu se izdvajaju je individualan pristup svakom klijentu te prilagodba vlastitih rješenja pojedinim klijentima.
Nivago je full-service digitalna agencija koja posluje kao potpuni suradnik tvrtkama u njihovom online nastupu. Njihov tim sačinjavaju stručnjaci iz različitih polja digitalnog marketinga, poput Google Ads, Facebook, Instagram i LinkedIn oglašavanja, vođenja profila na društvenim mrežama, web analitike, SEO optimizacije, newsletter marketinga i ostalih rješenja koja se tiču razvoja i održavanja prisutnosti na internetu.
U PANDEMIJI ZNAČAJNO NARASLI
Za svaku tvrtku predlažu ciljani i promišljen nastup na društvenim mrežama. Naime, nije svaka društvena mreža pogodna za svaki brend niti svaki brend treba komunicirati na jednak način. Potrebno je strateški osmisliti i odlučiti koja je društvena mreža najbolji izbor i kakav je pristup potrebno primijeniti. Ponekad je najbolji izbor SEO optimizacija zajedno s nastupom na društvenim mrežama. Osim digitalnog marketinga, izrada web stranica jedna je od glavnih usluga digitalne agencije Nivago čiji je vlasnik Bruno Glavan.
Poslovanje malih i srednjih tvrtki dovedeno je u pitanje tijekom pandemije virusa COVID-19. Neke tvrtke su smanjile opseg poslovanja dok su neke bile prisiljene zatvoriti. Kako ste se vi borili s tim i jeste li morali posezati za nekim mjerama štednje u vašem poslovanju?
“Za razliku od nekih drugih industrija, naše poslovanje značajno je poraslo tijekom pandemije zbog toga jer su brojne male i srednje tvrtke prešle na online oblik poslovanja. Kupci su, budući da više nisu bili u mogućnosti obavljati kupovinu fizički u toj mjeri, počeli više kupovati online. Iz tog razloga kod određenog broja tvrtki ukazala se potreba za proširenjem online poslovanja te smo tako još više povećali broj svojih klijenata.”
Budući da su kupci više počeli prebacivati na online kupovinu, pa se to odrazilo na profit online trgovina, možete li nam dati neki primjer rasta online kupovine kod nekih vaših klijenata?
“Imamo primjer jednog online shopa koji, nakon što smo ga napravili te kompletno preuzeli i oglašavanje i SEO optimizaciju, nekoliko godina za redom osvaja nagrade na priznatom regionalnom natjecanju Shopper’s Mind(Web Retailer Award). Profit se višestruko povećao, najviše baš u doba pandemije, te je vlasnik jako zadovoljan, a samim time i mi kao agencija.
Na koji način ste postigli takav fenomenalan rezultat, možete li nam to malo približiti?
“Bilo je potrebno posložiti web shop, primijeniti SEO optimizaciju, te smo također pokrenuli Google i Facebook oglašavanje. Rezultati našega know-how pristupa itekako su vidljivi.”
Tijekom 21 godine portfelj digitalne agencije Nivago dosegao je broj od više od 600 klijenata. Svakom klijentu posvećuju se u potpunosti, te s obzirom na želje i zahtjeve klijenata prilagođavaju rješenja za maksimalni efekt.
Osim rada u Nivagu, direktor tvrtke Bruno Glavan u Rijeci surađuje na Ekonomskom fakultetu te predaje na Visokom učilištu Algebra, u modulima tečaja internetskih specijalista u Rijeci. Također, potrebno je naglasiti da u ovoj digitalnoj agenciji studenti informatike i marketinga redovito obavljaju stručnu praksu iz područja izrade web stranica, Facebook i Instagram marketinga, Google Ads oglašavanja te SEO optimizacije.
U SKLADU S MOGUĆNOSTIMA
U digitalnoj agenciji vole istaknuti i da su želje i potrebe svakog klijenta drugačije.
“Kako bismo postigli ono najbolje moguće u skladu s nečijim ciljevima i mogućnostima, marketinškoj kampanji pristupamo individualno za svakog klijenta kako bismo stvorili najbolje moguće rješenje. Ono u što smo uvjereni je da se tajna uspjeha skriva upravo u takvom, osobnom pristupu, gdje gledamo kako stvoriti ono najbolje za svakoga pojedinog klijenta”, zaključuju iz digitalne agencije Nivago.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu