Što nam otkrivaju neverbalni znakovi u poslovnoj komunikaciji

Autor: Poslovni.hr , 14. listopad 2016. u 12:19
Foto: Fotolia

Znate li kakav dojam ostavljate na sugovornika? Naučite tajne govora tijela.

Neverbalna komunikacija je način kojim ljudi komuniciraju bez riječi, bilo namjerno ili nenamjerno. Neverbalno ponašanje se koristi za: izražavanje emocija, pokazivanje stavova, odražavanje osobina ličnosti i poticanje ili mijenjanje verbalne komunikacije.

Istraživanja upozoravaju na važnost neverbalne komunikacije: slušatelj pamti 10% onog što se govori, 40% kako se govori, a 50% se odnosi na dojam koji ostavlja govornik.

Stoga je veoma bitno „što  i kako“ neverbalno poručujete svome sugovorniku.

Neverbalni znakovi uključuju:

 izraze lica,
 ton glasa,
 geste,
 položaj tijela ili pokret,
dodir i
pogled.

U kontaktu s ljudima veoma je bitan prvi kontakt. Prvih 15-ak sekundi je presudno. Zašto? U tom trenutku donosi se ključna odluka o dojmu koji se ostavlja na sugovornika .  

Za prvi kontakt nemaš drugu šansu.

Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom:

  • Držanje i hod Hodaj kao kralj i takvim će vas i vidjeti.
  • Odjeća mora biti prikladna situaciji i sugovorniku. Odijelo čini čovjeka.
  • Prijateljski smješak kako bi se klijent uvijek osjećao dobrodošlo.
  • Pravilno rukovanje
  • Kako odabrati mjesto gdje ćete sjesti na sastanku
  • Neobavezna pitanja
  • Tabu teme
  • Probijanje leda

Poslovni dnevnik organizira seminar sa radionicom neverbalne komunikacije 21. listopada 2016. Prijavite se za sudjelovanje OVDJE

Koji su ciljevi seminara?

unaprijediti komunikacijske sposobnosti
kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja
razumjeti neverbalne znakove sugovornika
upoznati komunikacijske mogućnosti vlastitog tijela
jasnije predstaviti sebe i svoje ideje 
usvojiti vještine i alate za uspješno neverbalno komuniciranje

Stečena znanja na ovoj edukaciji moći ćete koristiti u komunikaciji sa poslovnim partnerima i klijentima, u svakodnevnom životu te u privatnim odnosima i komunikacijama.

Kome je trening namjenjen:

ljudima u prodajnim odjelima
menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
osobama koje svakodnevno javno komuniciraju
svima koji žele unaprijediti komunikacijske sposobnosti, 
koji žele bolje kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close