Neverbalna komunikacija je način kojim ljudi komuniciraju bez riječi, bilo namjerno ili nenamjerno. Neverbalno ponašanje se koristi za: izražavanje emocija, pokazivanje stavova, odražavanje osobina ličnosti i poticanje ili mijenjanje verbalne komunikacije.
Istraživanja upozoravaju na važnost neverbalne komunikacije: slušatelj pamti 10% onog što se govori, 40% kako se govori, a 50% se odnosi na dojam koji ostavlja govornik.
Stoga je veoma bitno „što i kako“ neverbalno poručujete svome sugovorniku.
Neverbalni znakovi uključuju:
izraze lica,
ton glasa,
geste,
položaj tijela ili pokret,
dodir i
pogled.
U kontaktu s ljudima veoma je bitan prvi kontakt. Prvih 15-ak sekundi je presudno. Zašto? U tom trenutku donosi se ključna odluka o dojmu koji se ostavlja na sugovornika .
Za prvi kontakt nemaš drugu šansu.
Na što obratiti pažnju kod prvog kontakta sa klijentom:
- Držanje i hod Hodaj kao kralj i takvim će vas i vidjeti.
- Odjeća mora biti prikladna situaciji i sugovorniku. Odijelo čini čovjeka.
- Prijateljski smješak kako bi se klijent uvijek osjećao dobrodošlo.
- Pravilno rukovanje
- Kako odabrati mjesto gdje ćete sjesti na sastanku
- Neobavezna pitanja
- Tabu teme
- Probijanje leda
Poslovni dnevnik organizira seminar sa radionicom neverbalne komunikacije 21. listopada 2016. Prijavite se za sudjelovanje OVDJE
Koji su ciljevi seminara?
unaprijediti komunikacijske sposobnosti
kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja
razumjeti neverbalne znakove sugovornika
upoznati komunikacijske mogućnosti vlastitog tijela
jasnije predstaviti sebe i svoje ideje
usvojiti vještine i alate za uspješno neverbalno komuniciranje
Stečena znanja na ovoj edukaciji moći ćete koristiti u komunikaciji sa poslovnim partnerima i klijentima, u svakodnevnom životu te u privatnim odnosima i komunikacijama.
Kome je trening namjenjen:
ljudima u prodajnim odjelima
menadžerima i osobama na rukovodećim pozicijama
osobama koje svakodnevno javno komuniciraju
svima koji žele unaprijediti komunikacijske sposobnosti,
koji žele bolje kontrolirati govor tijela i lakše pratiti tijek komuniciranja
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu