Studija Energetskog instituta pokazala je na uzorku od 170 vozača kako ORYXov trening EKO vožnje u prosjeku smanjuje potrošnju goriva kod kamiona i autobusa za 10,88%, a kod osobnih vozila za 18,10%. Zamislite što to znači za sve one tvrtke u Hrvatskoj koje u sklopu svojih djelatnosti imaju visoke troškove voznih parkova. Studija je također pokazala kako naši treninzi prosječno smanjuju emisiju CO2 za 11,01% kod teretnih vozila te 17,96% kod osobnih vozila.
Fond za zaštitu okoliša na temelju rezultata studije otvorio je natječaj. Tko se sve može javiti na natječaj?
Temeljem rezultata FZOEU je pokrenuo natječaj na koji se mogu prijaviti sva trgovačka društva i obrti kojima će FZOEU subvencionirati troškove treninga EKO vožnje u visini 40% po ponudi do maksimalnog iznosa od 100.000 kuna, a navedena sredstva će im Fond isplatiti na žiro račun po sklapanju ugovora. Rok za prijavu na natječaj je 16. veljače 2014.
Tko je inicirao projekt EKO vožnja?
Projekt EKO vožnje iniciran je od strane ORYX Centra za sigurnu vožnju koji već gotovo dvije godine provodi treninge EKO vožnje po jedinoj licenciranoj metodi koju priznaje International Roadtransport Union, najviše tijelo u sferi prometa na svijetu. Cilj projekta bio je pokazati kakve efekte navedeni treninzi mogu imati za gospodarstvo, okoliš i društvo te ukoliko se rezultati pokažu dobrima osmisliti način subvencioniranja treninga EKO vožnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu