Što je napredna prodajna komunikacija?

Autor: Poslovni.hr , 21. ožujak 2019. u 08:31
Foto:Fotolia

Kako pravilno komunicirati vrijednosti i isplativost proizvoda?

Za uspješnu prodaju nisu presudni:

  1. zabavljačke karakteristike prodavača
  2. proizvod najviše kvalitete
  3. otvorenost, srdačnost i spremnost na suradnju
  4. kanali komunikacije
  5. povjerenje u ljude 

No ima čimbenika koji su presudni i veoma bitni. Iako se to sve možda čini vrlo jednostavno, prodavač u očima kupca predstavlja cijelo poduzeće i neophodno je da prodaja bude na visokom nivou.

Kako pravilno komunicirati vrijednosti i isplativost proizvoda?

Saznajte što je potrebno za povećanje prodaje bez gubljenja vremena na klijente koji ne donose profit.

Jednodnevni seminar s konkretnim primjerima i praktičnim vježbama.

Naziv seminara: "Napredna prodajna komunikacija "

Datum održavanja: 27.3. 2019.

Pročitajte više o seminaru OVDJE

Teme:

  • Priprema i planiranje za prodajnog razgovora sa klijentom
  • Proces donošenja odluka u B2B prodaji
  • SPIN strategija prodajnog razgovora – kako pitanjima voditi prodajni razgovor
  • Detektiranje potreba / problema koje su klijenti spremni rješavati
  • Strategija pitanja sa ciljem osvještavanja i stvaranja potrebe klijenta za proizvodom / uslugom
  • Prezentiranje isplativost proizvoda i usluga
  • Samorefleksija – alat vrhunskog  prodavača

Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.

Broj polaznika ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Mjesto održavanja: Večernji list, Zagreb. Za sve polaznike su osigurani radni materijali, skripte, vježbe, potvrda o sudjelovanju i ručak u restoranu.

Organizator: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik

Kontakt:

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 www.poslovni.hr/seminari/

Izdvajamo iz ponude seminara:

Komentirajte prvi

New Report

Close