Specijalistički seminar ‘Poslovna komunikacija i bonton’

Autor: Poslovni.hr , 19. travanj 2016. u 13:45
FOTO: Press

U organizaciji Miraku Edukacijskog centra 22. travnja održat će se seminar ‘Poslovna komunikacija i bonton’, na kojem će se naglasak staviti na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su u komunikaciji s klijentima.

Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Komuniciranje je vještina/skill po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih. ‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha zahvaljuju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja. Zato nerijetko ‘plaćaju’ cijenu gubitkom klijenata i poslova, sporijim napredovanjem u karijeri.

 

U organizaciji Miraku Edukacijskog centra 22. travnja održat će se seminar 'Poslovna komunikacija i bonton', na kojem će se naglasak staviti na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su u komunikaciji s klijentima. Opće je poznat kritični značaj prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku cijelog poduzeća u javnosti.

 

Sadržaj seminara:

  • Upravljanje osobnim imageom i imageom odjela, tima, tvrtke

Image kao komunikacija

Zlatna pravila dobrog imagea

  • Poslovna retorika

Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)

Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci…

  • Neverbalna komunikacija

Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije

Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala

  • Vještine telefoniranja

Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju

Bonton telefoniranja

  • Pisano komuniciranje/Dopisivanje

Specifičnost pisanog komuniciranja

Zlatna pravila dobrog pisanja

  • Elementarni  poslovni bonton u EU

Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura

Tips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima

 

Ciljna skupina polaznika su poslovni ljudi svih profila koji su na dnevnoj bazi ‘na terenu’ u kontaktu s kupcima, klijentima, poslovnim partnerima.

Seminar će se održati u Zagrebu, a sve dodatne informacije te najave ostalih seminara mogu se pronaći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/poslovna-komunikacija-i-bonton-zagreb.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close