Korisnici i kupci današnjice o uslugama i proizvodima se informiraju putem weba i društvenih mreža, stavove i mišljenja o kompanijama grade pomoću svoje online zajednice, primjedbe i prigovore iznose na vlastitim društveno-mrežnim profilima, a od tvrtaka čijim se proizvodima i uslugama služe očekuju da s njima komuniciraju otvoreno i transparentno, tijekom čitavog dana.
Ujedno, društveno-mrežni profili gotovo u potpunosti zamijenili su dojučerašnje Službe za korisnike, odnosno Odjele za reklamacije, pa bila tvrtka na društvenim mrežama ili ne, korisnici će o njoj i njenim propustima u online prostoru svejedno komunicirati. Zbog svega rečenog, društvene mreže danas smatraju se ključnom točkom susreta kompanije s korisnicima i prvom crtom obrane kada je riječ o izgradnji ili očuvanju ugleda tvrtke.
Društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.
Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, kako definirati ciljeve nastupa pojedinca, tvrtke ili branda te kako doći do fanova, naučit ćete na seminaru i radionici 'Strategija nastupa na društvenim mrežama', koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra održati 2. i 3. lipnja.
Sadržaj seminara:
Važnost strategije nastupa na društvenim mrežama kao dokumenta koji je komplementaran marketinškim i PR aktivnostima pojedinca, tvrtke ili branda
Izrada strategije – kako se piše, primjeri, na koja sve pitanja mora odgovoriti i od kojih se sve elemenata sastoji
Najpopularnije, specifične i male društvene mreže: tko ih i kako koristi, prednosti i nedostaci (primjeri iz prakse)
Twitter, Instagram, Pinterest, Foursquare i Swarm, Tumblr, Vine
Krizna komunikacija na društvenim mrežama
Kako komunicirati u slučajevima krize
Kako se nositi s krizom na društvenim mrežama
Provođenje nagradnih natječaja i igara na društvenim mrežama
Kako, kada i zašto nagrađivati zajednicu
Nagradni natječaji na Facebooku i Twitteru
Nagradni natječaji na ostalim društvenim mrežama
Sadržaj radionice:
Vrste i važnost sadržaja te zakonitosti komunikacije
Sadržaj kao ključ uspjeha društveno-mrežne strategije
Predavači: Ana Penović, Denis Sinovčić, Domagoj Davidović, Nataša Krezić
Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.
Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.
Community manager Akademija – marketing i prodaja na društvenim mrežama
Seminar 'Strategija nastupa na društvenim mrežama' ujedno je i 2. modul specijalističkog programa Community manager Akademija. Community manager Akademija polaznike poučava svim zakonitostima promocije, prodaje, komunikacije i oglašavanja na društvenim mrežama. Po završetku Akademije, svaki će polaznik biti osposobljen da kreira strategiju nastupa na društvenim mrežama za svoju tvrtku, projekt ili instituciju, zatim da svakodnevno osmišljava statuse za sve ključne društvene mreže, autoritativno komunicira s korisnicima, producira sadržaj pomoću kojeg će plijeniti pažnju fanova i followera, upravlja oglasnim kampanjama, te analizira i mjeri uspješnost i efikasnost u postizanju zadanih ciljeva.
Više o programu možete pogledati ovdje.