Samo u gradu Zagrebu izdano je više od 1300 dozvola za obavljanje autotaksi prijevoza, od kojih je više od 1000 u rukama obrtnika.
To znači da samo u Zagrebu posluje više od 1000 odvojenih pravnih subjekata, jer u tom kontekstu i obrtnike možemo smatrati kao zasebne pravne subjekte. Na tako velikom uzorku različitih pravnih subjekata moguće je da postoje određene nepravilnosti.
Koji su najveći problemi s kojima se taksi prijevoznici, poput vašeg Eko taxija, danas bore na tržištu?
Potražnja za taksi uslugom znatno je porasla nakon liberalizacije tržišta i smanjenja cijena. No, u rušenju cijene otišlo se predaleko te je ona preniska za amortizaciju koja proizlazi iz poslovanja, a dodatni inflatorni efekti poput cijene goriva, koja je na povijesno najvećim razinama, znatno utječe na otežano poslovanje. Također, smatramo da postoji dio nelojalne konkurencije, kako navodi i sama Porezna uprava. Eko Taxi u svim je vozilima implementirao sustav fiskalizacije koja se u našoj branši provodi od 1. srpnja 2013. godine.
Kako vidite svoj sektor u idućem razdoblju, primjerice, u sljedeće dvije godine?
Dvije godine možda je prekratak rok za neke veće promjene, ali u skorijoj budućnosti sigurno očekujemo konsolidaciju tržišta. Korisnici su prepoznali naš brend i kvalitetu usluge. Konstantno bilježimo povećanje poslovanja. Ako se takav trend nastavi, bez novih većih turbulencija u gospodarstvu, planiramo ekspanziju i u Zagrebu i na ostalim tržištima u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu