Simbol grada Zagreba dobio novi uglađeniji izgled

Autor: Sponzorirani članak , 07. srpanj 2013. u 14:00
Točionik u predvorju hotela Dubrovnik/PIXSELL

U dvije godine u obnovu je uloženo oko 20 mil. kuna.

var _ttf = _ttf || [];
_ttf.push({
pid: 20081
,lang: ‘en’
,slot: ‘article.main-article p, article.main-article br’
,format: ‘inread’
});
(function(d){
var js, s = d.getElementsByTagName(‘script’)[0];
js = d.createElement(‘script’); js.async = true;
js.src = “//cdn.teads.tv/js/all-v1.js”;
s.parentNode.insertBefore(js, s);
})(window.document);

Svi oni koji su se posljednjih dana prošetali samim centrom Zagreba nisu mogli, a ne primijetiti novi, uglađeni izgled staklene fasade Hotela  Dubrovnik. Nakon tri i pol mjeseca, koliko je trajala obnova, hotelska fasada ponovo je dobila sjaj, otklonjeni su stupovi, a izgrađen je i novi, pristupačniji i vizualno upečatljiviji ulaz.

No nije samo fasada ono što je novo u Hotelu koji je već preko 80 godina simbol Zagreba. Najveći dio renovacije Hotela Dubrovnik napravljen je u njegovom unutrašnjem dijelu. U potpunosti je preuređena recepcija, predvorje je prošireno te je dobilo moderniji i svježiji izgled, a većina soba te konferencijske dvorane preuređene su još u ranijoj fazi. Osim toga, u potpunosti je preuređen i predsjednički apartman, na što su u hotelu posebno ponosni. "Mogu reći  da je naš predsjednički apartman najljepši predsjednički apartman u Zagrebu. Osim impresivne kvadrature, ono što ga čini posebnim jest velika terasa s pogledom na Trg bana Josipa Jelačića i cijeli grad", rekao nam je Davor Terzić, direktor prodaje i marketinga Hotela Dubrovnik. A kako kaže, gost predsjedničkog apartmana za noćenje i ekskluzivni VIP tretman, koji uz njega dobiva, morat će izdvojiti oko 3.500 kuna, no cijena ovisi i o broju noćenja i terminu u kojem gost dolazi.

U protekle dvije godine, kaže nam Terzić, u obnovu Hotela Dubrovnik uloženo je oko 20 milijuna kuna. Obnovljeno je oko tri tisuće kvadrata, a radovi su se izvodili u etapama, tako da hotel nikada nije morao biti zatvoren za goste. Mnogi radovi zapravo su učinjeni,  a da obični prolaznici gradom to nisu mogli niti primijetiti sve do posljednje faze kada je obnovljena staklena fasada u Gajevoj ulici te ulaz u hotel. Fasada se nije obnavljala od 1983. godine, kada je izgrađena, a nakon 30 godina ponovo je zablistala. "Hotel Dubrovnik ima svoju dugogodišnju tradiciju i odličnu lokaciju, ali to smo željeli nadograditi i još bolje iskoristiti. Željeli smo našim gostima ponuditi svježiji i moderniji izgled i zato smo se odlučili na obnovu. Nije nam cilj da gosti hotela u njemu samo prespavaju, želimo da tu provode vrijeme, piju kavu ili održavaju sastanke, a da im pri tome bude ugodno i lijepo", poručuje Terzić dodajući kako je obnovljeni izgled hotela zasluga hrvatskih dizajnera i arhitekata, a i sav namještaj u hotelu je domaće proizvodnje.

S obzirom da je Hotel Dubrovnik uglavnom poslovni hotel, velika pozornost stavljena je i na preuređenje  konferencijskih dvorana koje je završeno prije dvije godine. Hotel tako raspolaže s deset modularnih dvorana koje imaju kapacitet od 15 do 200 ljudi, zavisno o potrebama. U njima se najčešće organiziraju konferencije, prezentacije, edukacije, proslave i druženja te svadbene svečanosti. No tu nije kraj investicijama i obnovama. Iako nova preuređenja još nisu definirana, Terzić kaže kako uvijek postoji nešto što bi se moglo preurediti ili uljepšati. "Vjerujem da ćemo u sljedećoj fazi preurediti ostatak soba. Većina od ukupno 234 sobe je obnovljena, no postoji određeni broj manjih soba koje ćemo spajati kako bismo dobili veće i komfornije sobe. Dio soba već je preuređen na taj način", kaže Terzić. A prosječna popunjenost tih soba tijekom godine je 70-ak posto.

Kako su gosti hotela pretežito poslovna klijentela, popunjenost ne ovisi o turističkoj sezoni, ali je trenutno u potpunosti bukiran. "Oko 15 posto naših gostiju čine domaći, dok ostali uglavnom dolaze iz SAD-a i zapadne Europe, najviše Njemačke, Francuske i Italije" priča Terzić dodajući kako je hotel najposjećeniji od ožujka do lipnja te od rujna to prosinca. Suprotno turističkim hotelima, posebice onima na Jadranu, za ovaj hotel srpanj i kolovoz su van sezone, kao i polovica prosinca do veljače."Prvih šest mjeseci ove godine hotel  je imao dvoznamenkasti rast prihoda i dvoznamenkasti rast gostiju te rast prosječne cijene, a do kraja godine očekujemo nastavak tako dobrih rezultata. Možemo reći da smo gostima postali zanimljiviji", ističe Terzić dodajući kako cijene standardnih soba u hotelu sada kreću već od 110 eura, iako njihova cijena ovisi o terminu dolaska te popunjenosti hotela.

 Naravno, oni nešto zahtjevnijeg ukusa, za deluxe sobe ili apartmane morat će izdvojiti nešto više.  Svim gostima pri tome je dostupan besplatan bežični Internet, kako u zajedničkim prostorijama, tako i  u sobama od  kojih je baš svaka opremljena android televizijom, odnosno IPTV-om. Također, unatoč predrasudi da Hotel Dubrovnik nema parking jer se nalazi u samom centru, hotel raspolaže sa 50 parkirnih mjesta koja su smještena u obližnjoj Praškoj ulici. "Sve promjene u Hotelu učinili smo ne samo kako bismo privukli nove goste, već kako bismo postojećim, našim stalnim gostima uljepšali boravak u našem hotelu. Prema prvim komentarima, u tome smo i uspjeli", zaključuje Terzić.

New Report

Close