Savjeti vrijedni milijune: Varaždinac sve veća zvijezda zbog financijskog realityja

Autor: Poslovni.hr , 04. ožujak 2019. u 13:36
Foto: LuMar Jr./Press Association/PIXSELL

Nakon što je razvio milijunski biznis i postao autor knjiga o poslovnom uspjehu globalnu prepoznatljivost osvojio je kao zvijezda reallytija “Shark Tank (Spremnik za morske pse)”.

Kao jedan od glavnih “sharkova” Robert Herjavec osvojio je poslovne medije diljem svijeta koji prenose njegove poslovne savjete.

Podsjetimo, Herjavec je rođen u Varaždinu, a kao osmogodišnjak se s roditeljima odselio u Kanadu.  

Diplomirao je englesku književnost i po­li­tič­ke znanosti na Sveučilištu u Torontu, a u poslu je krenuo od nule.

Nakon karijere u međunarodnim korporacijama osnovao je svoju tvrtku, BRAK Systems, koju je prodao telekomunikacijskom divu AT&T za desetke milijuna dolara. Zaradivši milijune ostao je tri godine kod kuće, kako bi čuvao djecu. Potom je 2003. godine osnovao Herjavec Group, softversku sigurnosnu tvrtku.

Od tvrtke s tri zaposlena Herjavec Group je dogurala do preko stotine zaposlenih i do zarade teške stotine milijuna dolara.

Poanta showa: Nagovoriti dokazane investitore da ti postanu poslovni partneri

ABC je reality Shark Tank pokrenuo 2009. godine, a uz brojne nagrade, o uspjehu dovoljno govori podatak da se show održao desetljeće.

Show prikazuje poduzetnike koji svoju poslovnu ideju prezentiraju panelu od pet investitora ili "morskih pasa", koji zatim odlučuju – hoće li ulagati u poslovnu ideju kao poslovni partneri.

Herjavec je trenutno jedan od tih morskih pasa, dio stalnog postava poslovnih investitora.

Zlatni poslovni savjeti

Osim što nastupa na spomenutom show-u, Herjavec često gostuje u drugim poslovnim medijima. Tako je nedavno otkrio CNBC-u “o čemu morski psi pričaju na pauzi za ručak”, dao je nekoliko savjeta o sigurnosti interneta te opisao kako mu je diploma iz književnosti pomogla na putu do bogataša.

“Jedna od ključnih stvari u životu je komunikacija. Možeš imati najbolje ideje na svijetu, ali ako ne možeš navesti nekog da te posluša, nikad nećeš napredovati. Sve u životu je vezano uz prodaju nečeg. Prodaja je umijeće – kako navesti nekog da vidi stvari tvojim očima i kupi nešto od tebe”, dao je savjet za CNBC-ov Make It.

“Investitori više ulažu u poduzetnika, nego u proizvod”, pojasnio je dodatno – koliko je važno biti komunikativan.

Komentirajte prvi

New Report

Close