Kao jedan od glavnih “sharkova” Robert Herjavec osvojio je poslovne medije diljem svijeta koji prenose njegove poslovne savjete.
Podsjetimo, Herjavec je rođen u Varaždinu, a kao osmogodišnjak se s roditeljima odselio u Kanadu.
Diplomirao je englesku književnost i političke znanosti na Sveučilištu u Torontu, a u poslu je krenuo od nule.
Nakon karijere u međunarodnim korporacijama osnovao je svoju tvrtku, BRAK Systems, koju je prodao telekomunikacijskom divu AT&T za desetke milijuna dolara. Zaradivši milijune ostao je tri godine kod kuće, kako bi čuvao djecu. Potom je 2003. godine osnovao Herjavec Group, softversku sigurnosnu tvrtku.
Od tvrtke s tri zaposlena Herjavec Group je dogurala do preko stotine zaposlenih i do zarade teške stotine milijuna dolara.
Poanta showa: Nagovoriti dokazane investitore da ti postanu poslovni partneri
ABC je reality Shark Tank pokrenuo 2009. godine, a uz brojne nagrade, o uspjehu dovoljno govori podatak da se show održao desetljeće.
Show prikazuje poduzetnike koji svoju poslovnu ideju prezentiraju panelu od pet investitora ili "morskih pasa", koji zatim odlučuju – hoće li ulagati u poslovnu ideju kao poslovni partneri.
Herjavec je trenutno jedan od tih morskih pasa, dio stalnog postava poslovnih investitora.
Zlatni poslovni savjeti
Osim što nastupa na spomenutom show-u, Herjavec često gostuje u drugim poslovnim medijima. Tako je nedavno otkrio CNBC-u “o čemu morski psi pričaju na pauzi za ručak”, dao je nekoliko savjeta o sigurnosti interneta te opisao kako mu je diploma iz književnosti pomogla na putu do bogataša.
“Jedna od ključnih stvari u životu je komunikacija. Možeš imati najbolje ideje na svijetu, ali ako ne možeš navesti nekog da te posluša, nikad nećeš napredovati. Sve u životu je vezano uz prodaju nečeg. Prodaja je umijeće – kako navesti nekog da vidi stvari tvojim očima i kupi nešto od tebe”, dao je savjet za CNBC-ov Make It.
“Investitori više ulažu u poduzetnika, nego u proizvod”, pojasnio je dodatno – koliko je važno biti komunikativan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu