RIDECAR tvrtka, jedna od najmlađih rent-a-car kompanija na domaćem tržištu, objavila je rekordne brojke za prvih 10 mjeseci ove godine. Navode da uz rast avioprometa koji raste dvoznamekastom stopom, popunjenost njihove flote je na 95,79%. Iako su s poslovanjem započeli tek krajem 2016., nakon samo dvije godine postali su jedna od vodećih rent-a-car kompanija u Hrvatskoj te lider u razvoju mobilnih usluga. Klasičan portfelj usluga kratkoročnog i dugoročnog najma vozila ove godine nadograđen je novim uslugama profesionalnog prijevoza putnika, pri čemu je napravljen iskorak kako na domaćem tržištu, tako i na tržištu transfera putnika u Sloveniji. Ranija najava ulaska u Taxi tržište uskoro će biti predstavljena u Zagrebu, pri čemu električnom flotom vozila žele pružiti novo iskustvo pri korištenju ove usluge.
Jasan pokazatelj jačanja ove mlade tvrtke su ostvareni rezultati u protekloj godini koji pokazuju 100% rast prihoda te povećanje tržišnog udjela, čime su stekli status najbrže rastuće i jedne od najinovativnije kompanije unutar djelatnosti. Daljnji rast potražnje za rent-a-car uslugama platforma je koja nudi, kažu, osnovu za daljnje širenje na profitabilnija i perspektivnija područja mobilnog prijevoza gdje bilježe popunjenost flote, a budućnost vide u RIDE2 usluzi prijevoza putnika te Taxi uslugama.
Rent-a-car flota u protekloj je godini brojila 1300 vozila u jeku sezone.
Zahvaljujući ostvarenim rezultatima, Željko Matanović Operativni direktor društva, istaknuo je kako su postignuti rezultati pokazatelj poslovne strategije koju je RIDECAR ambiciozno provodio tijekom prošle godine. „Velika prednost RIDECAR-a je odmak od klasičnog rada rent-a-car djelatnosti, stvaranje trendova te kontinuirano praćenje zahtjeva tržišta i korisnika. Razvoj novih usluga uvelike doprinosi našem uspješnom poslovanju. U narednom periodu planiramo daljnje širenje, povećanje voznog parka, dok profesionalnim razvojem novih usluga planiramo postati jedan od ključnih igrača u daljnjem educiranju tržišta na nove poslovne modele kojima je cilj osigurati povoljniju mobilnost za kranjeg korisnika, dok smo na domaćem tržištu unutar naše branše već prepoznatljiv brend i sinonim za kvalitetu koju pružamo korisnicima mobilnih usluga“.