Rad u turizmu traži izvrsnost

Autor: Poslovni.hr , 26. veljača 2018. u 15:56
Foto: Fotolia

Rad u turizmu često znači puno uloženog truda, energije i radnih sati.

Kroz rad u turističkoj djelatnosti susrećemo se sa brojnim izazovima.

Da bismo ih uspješno savladali potrebna su nam stručna znanja. No, to više nije dovoljno. Ključ uspjeha je često u osobnom stavu zaposlenika te umijeću ophođenja sa gostima.

Poslovni dnevnik organizira jednodnevni seminar u Zagrebu 13. ožujka 2018. godine. Rezervirajte svoje mjesto OVDJE

Teme:

Utjecaj osobnog stava na odnos s gostom
Gost je na prvom mjestu – što to točno znači
Kako u kratkom vremenu razviti odnos razumijevanja i povjerenja s gostom
Psihologija i ponašanje gosta
Različiti gosti različita ponašanja – šest tipova gostiju i njihova tipična ponašanja
Kako prepoznati očekivanja gosta i zašto je to važno
Kako potaknuti gosta na odluku i ubrzati interakciju pomoću postavljanja pitanja
Šest koraka za uspješno rješavanje prigovora
Zašto su prigovori važni i kako ih možemo koristiti za unapređenje usluge
Glavni preduvjeti kvalitetne usluge: stavovi, stručna znanja, vještine ophođenja sa gostima
Razlika između kvalitetne i izvrsne usluge
Kako pratiti razinu usluge i zašto težiti što višoj kvaliteti usluge

Kome je seminar namijenjen? Seminar je namijenjen hotelskim i ostalim turističkim zaposlenicima koji svakodnevnko komuniciraju sa gostima, a žele naučiti i poboljšati svoju vještinu komunikacije sa najtežim sugovornicima.

Svoje bogato internacionalno iskustvo s Vama će podijeliti predavačica Snježana Kupres NLP trenerica, coach. 

Rezervirajte svoje mjesto OVDJE

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close