Prva je to platforma čiji je cilj educirati i obrtnike i poduzetnike o digitalizaciji poslovanja kako bi se stvorila i razvila nova, održiva ekonomska vrijednost u društvu. Biznis akademijom Tele2 želi hrvatskim obrtnicima i malim poduzetnicima dati na važnosti jer su svjesni da su upravo oni važni stupovi hrvatskoga gospodarstva.
– Namjera je pomoći im da što lakše prebrode eventualne edukacijske nedostatke te usvajanjem novih znanja i vještina dati dodatni vjetar u leđa njihovu poslovanju. Želja Tele2 je stoga, a ujedno i cilj, zajedničkim snagama Biznis akademijom stvoriti nove, stvarne i održive vrijednosti u poslovanju – izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić. Digitalne tehnologije omogućile su primjenu marketinga u obrtima i malim biznisima kao nikad prije, no zahtijevaju specifična znanja i vještine. Uz pomoć Biznis akademije upoznat će inovaciju koja pomaže uključivanju svih gospodarskih subjekata u proces digitalizacije te donosi kvalitetan sadržaj posebno prilagođen potrebama obrtnika i malih poduzetnika, s fokusom na prodaju i marketing.
– Naša misija je poduprijeti razvoj i konkurentnost obrtništva. U vremenu digitalizacije koristi moderne tehnologije nužne su i za naše obrtnike. U Obrtničkoj komori Zagreb trudimo se olakšati zahtjevnu situaciju u kojoj se današnji obrtnici nalaze i pružiti im potporu u svakom smislu – smatra je dr. sc. Mirza Šabić, predsjednik Obrtničke komore Zagreb.
Boris Trupčević, član uprave 24sata, rekao je kako su poduzetništvo, obrazovanje i digitalizacija tri stvari koje mogu mijenjati Hrvatsku
– Živimo u digitalnom svijetu i 24sata kao predvodnik u digitalizaciji prikupio je golemu količinu znanja za koje vjerujemo da može pomoći obrtnicima. Nera Pavić vjeruje da će poduzetnici sad moći ostvarivati bolje rezultate.
– Poduzetnici će dobiti ono što im je potrebno jer danas, nažalost, ideja nije dovoljna – rekla je Pavić. S njom se slaže i Vatroslav Škare, koji će obrtnicima držati radionice.
– Marketing i prodaja nužne su karike za male poduzetnike i obrtnike. Oni najčešće imaju male budžete, a nemaju ni puno vremenskih resursa. Kroz radionice ćemo ih stoga educirati i motivirati – objasnio je Škare. Radionice će, kaže, temeljiti na iskustvu rada s poduzetnicima koje su njegovi studenti stekli kroz praksu kolegija Digitalni marketing.
– Bolje ćemo ih upoznati s tržištem, digitalnim medijima i platformama te im otkriti koja je platforma najbolja za pojedinačni obrt. Naučit ćemo ih kako stvarati sadržaj, kako presresti potrošače i kako unaprijediti poslovanje – zaključio je Škare.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu