Mladi međimurski poduzetnici Nikola Budiša i Benjamin Hamer vode tvrtku LM Komunikacije koja si je, uz standardni biznis koji je vezan uz taj sektor, dala u zadaću da od Međimurja napravi top turističku destinaciju.
Zbog toga su pokrenuli projekt Lovely Međimurje, koji je trenutno sastavni dio njihove tvrtke, no u narednom razdoblju planiraju ga voditi kao zaseban brend. Kako pojašnjavaju Budiša i Hamer, internetska stranica Lovely Međimurje prezentira Međimurje kao turističku destinaciju te joj je cilj poticanje gospodarske aktivnosti Međimurja. Kroz fotografije i video materijale te grafička rješenja mladi Međimurci nastoje približiti sve aktualne događaje u Međimurju, kulturne i prirodne znamenitosti, gastro scenu i mogućnosti aktivnog odmora.
18.000 pratitelja
ima Facebook stranica Lovely Međimurje
Uz internetsku stranicu otvoren je i Facebook profil koji je u relativno kratko roku prikupio skoro 18.000 pratitelja te Instagram sa skoro 2800 pratitelja. Posebnost Lovely Međimurja je u tome što na jednom mjestu daje cjeloviti pregled turističke ponude te kroz nove medije promovira ovu županiju i stavlja je na kartu poželjnih turističkih destinacija. Njihov cilj je upoznati domaću i stranu publiku s ljepotama Međimurja, pridonijeti razvitku ove regije , a ujedno i potaknuti mlade da se s fakulteta vrate u Međimurje.
Projekt je nastao tako što su Nikola i Benjamin uočili nedostatak pojavnosti Međimurja kao destinacije u online komunikaciji i na svim modernim kanalima komunikacije. "U projekt smo krenuli ambiciozno, 'od nule', a s obzirom na to da je bilo potrebno pronaći način financiranja, otvorili smo agenciju LM Komunikacije kako bi omogućili projektu da zaživi. Kreativna agencija LM Komunikacije bavi se digitalnim marketinškim rješenjima i online prezentacijom tvrtki i brendova.
Tvrtka trenutno ima pet stalno zaposlenih te osam vanjskih suradnika. Pojašnjavaju da se radi se o privatnom projektu koji ima intenciju širiti se na cijelu Hrvatsku. "Cilj je stvoriti platformu koja će nuditi pregled turističke ponude (kulturne i prirodne znamenitosti, gastro scenu, ponuda smještaja, mogućnosti aktivnog odmora) svih regija Hrvatske. Potaknuli smo širu lokalnu zajednicu na razmišljanje o poduzetničkim aktivnostima. Naime, sve veći broj pojedinaca radi na otvaranju privatnog smještaja i ostalih aktivnosti. O uspješnosti projekta možda najbolje govori podatak o povećanju broja noćenja. Primjerice, općina Štrigova bilježi porast od 300 posto", kažu međimurski poduzetnici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu