Proglašeni pobjednici dvanaestog Case Study Competitiona

Autor: Marta Duić , 02. lipanj 2016. u 21:59
Neki pobjednički timovi nagrađeni su praksom u tvrtkama partnerima natjecanja

Svako je poduzeće proglasilo najbolja tri tima koja su za svoje ideje nagrađena sa 10.000 kn za prvo mjesto, 5000 kn za drugo mjesto te sa 3000 kn za treće mjesto.

Na svečanoj završnici Case Study Competitiona, proglašeni su najbolji i najinovativniji studentni čija su kreativna rješenja oduševila žiri sastavljen od predstavnika poduzeća za svaki pojedini slučaj. Nagrade su odnijeli studenti, koji su po mišljenju žirija, iznijeli najbolje i najzanimljivije ideje za rješavanje stvarnog poslovnog problema iz prakse. Ovo studentsko natjecanje već dvanaestu godinu zaredom studentima omogućuje stjecanje vrijednog poslovnog iskustva koje će im sigurno biti korisno u budućoj poslovnoj karijeri, a poduzećima široki spektar novih ideja te potencijalne buduće zaposlenike.

Naime, poslodavci daju stvarne poslovne slučajeve, a studenti zatim osmišljavaju efikasna, inovativna i kreativna rješenja. Natjecanje je otvoreno za sve studente, timovi se sastoje od dva do četiri člana i svakom je timu na raspolaganju mentor iz poduzeća čiji poslovni slučaj rješavaju. Pobjednici ovogodišnjeg CSC-a, nagrađeni su novčanim iznosom, a neki i praksom kod poduzeća, partnera natjecanja. Svako je poduzeće proglasilo najbolja tri tima, koja su za svoje ideje nagrađena sa 10 tisuća kuna za prvo mjesto, 5 tisuća kuna za drugo mjesto te sa 3 tisuće kuna za 3 mjesto.

Ovogodišnje poslovne slučajeve zadali su, Adacta za poslovni slučaj Istraživanje i razvoj nove usluge bazirane na xRM konceptu, Hotel Zlatni jelen za Arhitektonsko – prostorna rješenja hotelskog kompleksa, Hrvatski Telekom za Internet of Things u turizmu Hrvatske, INA – Industrija nafte za Proces pribavljanja i selekcije pripravnika srednje stručne spreme tehničkog usmjerenja, Novartis za poslovni slučaj Društvena odgovornost farmaceutske industrije, PLIVA Hrvatska za e-kampanja za Plivinu paletu kontraceptiva, Privredna banka Zagreb za Razvoj odnosa sa studentskim segmentom s naglaskom na Customer Experience, Societe Generale – Splitska banka s poslovim slučajem Razvoj loyalty programa kartice za mlade Splitske banke, Tisak za Tisak code, Zagrebačka banka za Financiranje projekta vjetroelektrane i Zagrebačka pivovara za poslovni slučaj Žuja na INmusic festivalu.

Komentirajte prvi

New Report

Close