Prof. Ajay K. Kohli sa sveučilišta Georgia Institute of Technology, održati će dvodnevno predavanje "Managing markets and sales for profitable sales growth" 18. i 19. lipnja, u Zagrebu. Predavanje se održava u sklopu executive education programa Advanced Program in Business, koji je namijenjen obrazovanju srednjeg i visokog managementa.
Prof. Kohli će predavati o načinima na koja poduzeća oblikuju tržišta i reagiraju na njih, kao i o uključenju pitanja profitabilnosti potrošača u strategiju poduzeća, oslanjajući se na primjere poslovnih slučajeva s globalnih tržišta, s naglaskom na primjenu zaključaka na poslovanje u Hrvatskoj i u regiji.
Poduzeća za koja je kupac kralj vide isključivo njegove sadašnje potrebe i želje, što znači da su usredotočena na prošlost i slijepa prema budućnosti, tvrdi prof. Kohli. Umjesto toga, potrebno je opsežno sagledati tržišnu orijentaciju i odrediti ulogu marketinga i prodaje u reagiranju na tržišta kao i u oblikovanju tržišta.
Na predavanju, profesor će izložiti okvir za strategije oblikovanja tržišta temeljen na njegovom nagrađenom istraživanju. Profesor naglašava važnost uloge odjela prodaje u formiranju odnosa s kupcima i maksimiziranju profitabilnosti tih odnosa i opisati će uklapanje kupaca u strategiju rasta poduzeća iz perspektive odjela marketinga i odjela prodaje.
Prof. Ajay K. Kohli je profesor marketinga na GA Tech sveučilištu. U uredništvu je vodećeg znanstvenog časopisa za marketing, Journal of Marketing, kao i u Journal of Academy of Marketing Science iInternational Journal of Research in Marketing. Jedan je od najcitiranijih autora u ekonomiji i poslovnom upravljanju i njegov rad na tržišnoj orijentaciji je definirao marketing kao stratešku disciplinu umjesto funkcije koja je usredotočena na oglašavanje. Osim iznimne istraživačke karijere, prof. Kohli je savjetovao Fortune 500 poduzeća i radio u upravljanju prodajom i distribucijom te kao konzultant u Monitor Group.
Prijava za predavanje i dodatne informacije dostupni su na www.apb.hr ili putem direktnog linka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu