Od ulaska u Europsku uniju konkretno naša tvrtka, Prvomajska, bilježi stalan rast proizvodnje.
Samo u zadnjih godinu dana mi smo povećali promet i zaposlenost za barem 100 posto. Ne mogu govoriti o drugim sektorima, jer mi smo ipak na naki način u komotnoj situaciji – s minimalnom konkurencijom, jaki brend koji je desetljećima imao prepoznatljive proizvode i stalne kupce koji nas i dalje trebaju da im izradimo nove strojeve ili servisiramo postojeće.
Koliko ste orijentirani na domaće, a koliko na inozemno tržište?
Europska unija je bila velika prekretnica u našem biznisu. Iako smo oduvijek bili prisutni globalno, do polovice prošle godine smo 40-ak posto naše realizacije plasirali u izvoz. Danas se to kreće na razini viećoj od 90 posto. Najznačjanija tržišta su nam Slovenija, Austrija i Njemačka. Tu su i Kanada, Rusija i Brazil. Na prekooceanskim tržištima se uglavnom radi o servisiranju strojeva koje je Prvomjska isporučila prije puno godina.
Očekujete li da će se trend industrijskog rasta u Hrvatskoj nastaviti i dalje?
Što se tiče Prvomajske, mogu sa sigurnošću reći da će se ovakav pozitivni trend nastaviti. Mi imamo čitavi niz višegodišnjih ugovora koji nam osiguravaju posao na četiri do čak šest godina. Radi se o ozbiljnim tvrtkama i za očekivati je da će se ti ugovori samo još povećavati. S druge strane, vidljivo je da se počela buditi i industrija u Hrvatskoj. Zamjećujemo pojačanu isporuku za tvrtke koje se bave proizvodnjom kombajna, traktora, drvna industrija, poljoprivredna generalno te još cijeli niz sektora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ipak se kreće!
Uključite se u raspravu