Društveno odgovorno poslovanje oduvijek je važan segment Vindijinog poslovanja, tvrtka je odgovoran partner kako u odnosu sa zaposlenicima, kupcima i dobavljačima tako i s lokalnom zajednicom jer smatra da samo odgovorno poslovanje može osigurati stabilan rast i razvoj društva, poruka je vodstva ove kompanije."Društveno odgovorno poslovanje jedan je od glavnih temelja uspjeha svake kompanije, a Vindija od samih početaka svoje duge tradicije aktivno pridonosi razvoju zajednice u kojoj posluje.
Iznimno važan dio takvog oblika poslovanja i temeljna misija tvrtke je uključivanje u gotovo sve aspekte unapređenja kvalitete života, a osobito briga o ljudskim potencijalima, zdravlju, očuvanju okoliša, kulturnoj baštini i naslijeđu koje ostavljamo novim generacijama", kažu u Vindiji.Vindija niz godina sudjeluje u inicijativi UN Global Compact u koju se uključuju kompanije posvećene usklađenju svog poslovanja i razvojnih strategija s deset međunarodnih načela na području ljudskih prava, rada, zaštite okoliša i borbe protiv korupcije.Među ostalim, i ove godine uključili su se u projekt "Iskustvo zlata vrijedi" kojem je cilj pozitivna promjena stavova o osobama s invaliditetom kojima se omogućava praksa u najboljim domaćim kompanijama.
"Upravo kroz prihvaćanje različitosti stvaramo temelje za izgradnju društva jednakih mogućnosti, za što je svakako bitno angažirati cijelu poslovnu zajednicu. Neprocjenjivo iskustvo koje smo dobili iz ovog projekta dodatno nas je uvjerilo kako svaki pojedinac može dati doprinos razvoju društva, samo mu treba dati priliku", kažu u Vindiji.Vindija je u skladu s politikom prevencije Ministarstva zdravlja smanjila udio soli za čak 15 posto u proizvodima svoje pekarnice Latica, što je, kažu, dio strategije za zaštitu zdravlja potrošača.Kontinuirano sudjeluju i u programu "Mlijeko u školama" te osiguravaju svakom djetetu jedan mliječni obrok tjedno.
Oznaka "Mlijeko hrvatskih farmi" koju nose Vindijini proizvodi, potvrda je suradnje s više od 3000 lokalnih proizvođača čime se, napominju u Vindiji, izravno utječe i na gospodarsku sliku u zemlji."Njihov nemjerljiv doprinos kvaliteti kompanija neprestano ističe kroz promidžbu na domaćem i inozemnim tržištima, čime se podiže svijest o vrhunskim proizvodima koji dolaze s hrvatskih pašnjaka", poručuje vodstvo kompanije. Vindija je i dugogodišnji sponzor brojnih sportskih klubova, a posebno su, vele, usmjereni na pomaganje manje popularnim sportovima i pojedincima koji nemaju potporu šire zajednice."Očuvanju kulturne baštine i nasljeđa varaždinskog kraja pristupamo s velikom odgovornošću te smo ponosni sponzor Špancirfesta i Varaždinskih baroknih večeri, kulturnih manifestacija koje okupljaju posjetitelje iz cijele zemlje, kao i mnogobrojne strane turiste", kažu u Vindiji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu